اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

رشد 15 درصدی اقامت مسافران نوروزی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس:‌ معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی از رشد 15درصدی اقامت مسافران نوروزی در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: در این مدت 304 هزار و 851 مسافر در استان اقامت داشته‌اند.

رشد 15 درصدی اقامت مسافران نوروزی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی صبح امروز در شورای اداری خراسان‌جنوبی به بیان گزارشی از عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان پرداخت و اظهار داشت: فراهم آوردن امکانات برای مردم به نوعی سپاسگزاری از حضور پرشور آنها در انتخابات بود.

وی افزود:‌ ستاد تسهیلات نوروزی در استان با حضور دستگاه‌های مربوط با دبیری میراث فرهنگی در استان تشکیل شد و وظایف دستگاه‌های مختلف تعریف شد که با حضور فعال مسئولان در این جلسات برنامه منظمی برای این ایام تدوین و اجرا شد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد:‌ کشیک نوروزی در ایام عید، مناسب‌سازی اماکن اسکان مسافران، بازدیدهای نظارتی در تمامی حوزه‌ها، برگزاری مراسم تحویل سال در سطح بقاع و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای مسافران از جمله برنامه‌های شاخص اجرا شده در این مدت بوده است.

*رشد 11 درصدی ورود مسافر به خراسان‌جنوبی

اولیایی از رشد 11 درصدی ورود مسافر به خراسان‌جنوبی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین بازدید از موزه‌های استان رشد 26 درصدی، بازدید از جاذبه‌های گردشگری رشد 24 درصدی و فروش محصولات صنایع دستی نیز رشد 207 درصدی را در این ایام تجربه کرده است.

وی از تشکیل کمیته اقامه نماز و معرفت‌های دینی برای نخستین‌بار در زیرمجموعه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان خبر داد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان در ایام عید نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است که فعالیت 35 مرکز درمانی کشیک، فعالیت 10 آمبولانس کشیک و 350 تکنسین اورژانس از جمله این فعالیت‌ها در ایام نوروز امسال بوده است.

اولیایی اظهار داشت: میانگین مدت زمان حضور اورژانس در حوادث شهری 3.9 دقیقه و در حوادث جاده‌ای 7.9 دقیقه بوده است.

*پروژه‌های نیمه تمام در اولویت همه دستگاه‌های اجرایی

وی تصریح کرد:‌ همه دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول