اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پارس‌آباد:

500 تاکسی جابه‌جایی مسافران پارس‌آباد را عهده‌دار هستند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار پارس‌آباد گفت: بیش از 500 دستگاه سواری تاکسی در شهرستان پارس‌آباد امر جابه‌جایی مسافران درون‌شهری را در این شهر مرزی عهده‌دار هستند.

500 تاکسی جابه‌جایی مسافران پارس‌آباد را عهده‌دار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ودود محمدی در جلسه شورای ترافیک شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: این تعداد وسیله نقلیه عمومی باید با تمام توان و ظرفیت خود در خدمت مردم بوده و کار جابه‌جایی مسافران را عهده‌دار شوند.

وی ضرورت تقویت شبکه حمل و نقل عمومی را در این شهرستان یادآور شد و تصریح کرد: ما با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در پارس‌آباد برخورد می‌کنیم چرا که در این زمینه مصوبه‌ای در سال‌جاری اعمال نشده است.

محمدی خاطر نشان کرد: در صورتی که رانندگان بیشتر از قیمت مصوب مبلغی را دریافت کنند و یا خودسرانه کرایه‌ها را افزایش دهند، برخورد جدی با آنها شده و کارت سوختشان باطل می‌شود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: همه باید پایبند قانون باشیم و حقوق شهروندی را رعایت کنیم اما عده‌ای با فرصت‌طلبی و سودجویی قصد دارند حرکتی را آغاز کنند که مورد پسند مردم و مسئولان نیست.

وی در ادامه خواستار ارایه برنامه‌ها و راه حل‌های تخصصی در جلسات شورای ترافیک شد و ادامه داد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مقابل حفظ جان مردم مسئول هستند و با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم و احساس مسئولیت بیشتر بایستی در این مورد اقدام کرد.

به گزارش فارس، معاون فرماندار پارس‌آباد عوامل مختلفی نظیر سد معبر در نقاط مختلف شهر را از دلایل ایجاد ترافیک اعلام کرد و بیان داشت: شهرداری باید به صورت جدی و با پرهیز از هرگونه رفتار اغماض‌گونه با عوامل این اقدام برخورد کنند و اجازه ندهند ایجاد سد معبر نگرانی و گرفتاری‌ها را تشدید کند.

محمدی قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی را یادآور شد و گفت: با اجرای مرحله دوم آن شاهد تعدیل تخلفات رانندگی در سطح شهر بودیم اما برخی از رانندگان و حتی عابران از جرایم و برخی قوانین جدید آگاهی ندارند که انتظار می‌رود پلیس به شهروندان اطلاعات لازم را انجام دهند.

*ساماندهی مسافربرهای شخصی در گمرک بیله‌سوار

فرماندار بیله‌سوار نیز در جلسه‌ای مشابه در بیله‌سوار افزود: مسافربرهای شخصی در ورودی گمرک بیله‌سوار ساماندهی می‌شوند.

رسول زیبانژاد تصریح کرد: برای تأمین امنیت مسافران و ضابطه‌مند کردن تردد مسافربرهای شخصی مصمم به ایجاد شرکت مسافربری هستیم.

وی در ادامه به آمار مسافران خارجی وارد شده به بیله‌سوار اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد مسافران خارجی ورود پیدا کرده به گمرک بیله‌سوار 22 درصد افزایش یافته است.

زیبانژاد خاطر نشان کرد: حدود 200 خودروی پلاک شخصی نسبت به جابه‌جایی مسافران ورودی گمرک بیله‌سوار اقدام کردند و مقدمات تبدیل این خودروها به خودروهای پلاک عمومی انجام شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول