اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسی‌رانی کرج:

متوسط عمر تاکسی‌های کرج 4 سال است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تاکسی‌رانی کرج گفت: قبل از سال‌های 87 و 86 متوسط عمر تاکسی‌های فعال در شهرستان کرج بیش از 12 سال بود، که این شاخص در حال حاضر حدود 4 سال است.

متوسط عمر تاکسی‌های کرج 4 سال است

کریم افشار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت:‌ یکی از برنامه‌هایی که اجرای آن را از ابتدای سال 89 در دستور کار خود قرار دادیم، نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی در مرکز استان البرز بود.

وی تصریح کرد: برای اجرای این برنامه در ابتدا کارگروهی برای تحقیق و بررسی وضعیت موجود تشکیل و ثمره کار کارشناسان عضو این کارگروه تدوین طرحی جامع برای جوان‌سازی بدنه تاکسی‌رانی کرج بود.

*‌ اولویت ما رضایتمندی شهروندان است

این مسئول با اشاره به وضعیت ترافیکی و هم‌چنین جغرافیای خیابان‌های کرج اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان کرج بیش از 2 میلیون نفر جمعیت دارد که این شهروندان به صورت مستمر از خدمات تاکسی‌رانی استفاده می‌کنند.

افشار اظهار داشت: اولویت ما رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات مناسب به آنها است و به همین دلیل تلاش داریم تا توان خود را نسبت به نیاز جامعه افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی کرج ادامه داد: در همین راستا نوسازی و جوان‌سازی ناوگان تاکسی‌رانی مرکز استان البرز از دو سال قبل آغاز شد که دستاوردهای بسیار خوبی نیز به همراه داشت.

*‌ متوسط عمر تاکسی‌های کرج 4 سال است

افشار با بیان اینکه براساس آمارهای موجود در سال‌های قبل از 87 و 86 متوسط عمر تاکسی‌های فعال در شهرستان کرج بیش از 12 سال بود، گفت: این شاخص در حال حاضر حدود 4 سال است که موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ برای دست‌یابی به این موفقیت پس از تدوین طرح جامع نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی، مراحل بعدی کار از جمله اختصاص اعتبار و همکاری با دستگاه‌های دیگر در کرج آغاز شد که به دنبال آن توانستیم تاکسی‌های تازه را به ناوگان ملحق کنیم.

* تحویل یک هزار و 400 تاکسی جدید تاکسی‌رانی در کرج

افشار اعلام کرد: در این مدت توانستیم حدود یک هزار و 400 تاکسی نو و جدید را به بدنه تاکسی‌رانی کرج اضافه کنیم که ورود این خودروها توان خدمات‌رسانی ما را افزایش داد.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر کیفیت این خدمات نیز افزایش یافت که موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کرد.

افشار در پایان تأکید کرد: با وجود تلاش‌های زیاد انجام شده،‌ هنوز به حد مطلوب و کامل نرسیده‌ایم و به طور قطع توسعه، نوسازی و تجهیز ناوگان تاکسی‌رانی کرج را تا رسیدن به این نقطه با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول