اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد

استفاده از فضای مجازی در برنامه‌های آزادسازی خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از استفاده از فضای مجازی در برنامه‌های آزادسازی خرمشهر در سال جاری خبر داد.

استفاده از فضای مجازی در برنامه‌های آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول جلائی چهارشنبه شب در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اجرای مراسم سوم خرداد با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) و تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سوم خرداد سال 91 مصادف با سی‌امین سالروز فتح خرمشهر است.

وی با بیان اینکه سی‌امین سالروز فتح خرمشهر انگیزه‌های خوبی برای ساماندهی بسیاری از اقدام‌ها حول محور سی‌امین فراهم می‌کند، افزود: فتح خرمشهر نمونه درس‌آموزی و عبرت‌آموزی است.

جلایی، دانش نظامی و قدرت فرماندهی و همچنین استعداد جوانان مومن و عامل ایمانی رزمندگان را برخاسته از توکل به خدا دانست و تصریح کرد: ترکیب این عوامل موجب فتح خرمشهر شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، تجربه دیروز و امید به فردا را عامل موفقیت در جوامع بشری به‌ویژه در ایران اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: فتح خرمشهر با دقت و توجه به دانایی و توانایی خداوند و اعتماد به خود محقق شد.

وی توجه به دانایی و توانایی خداوند را ضرورتی اجتناب ناپذیر نامید و خاطرنشان کرد: عزم و اراده به‌تنهایی پاسخگو نیست.

جلائی دانایی را نقطه برجسته خواستن و توانستن عنوان کرد و گفت: خواستن و توانستن در فتح خرمشهر با دانایی همراه شده و جلوه‌های پیروزمندانه‌ای را به وجود آورد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید براینکه فتح خرمشهر توانست خودباوری و هویت را به ایرانی‌ها برگرداند، بیان داشت: درس خواستن و توانستن در سال تولید ملی را می‌توان از فتح خرمشهر برداشت کرد.

وی بازشناسی و بازکاوی عملیات بیت‌المقدس را عبرت‌آموز خواند و یادآور شد: با توجه به درس فتح خرمشهر می‌توان بسیاری از موانع و مشکلات در جامعه امروزی را پشت سر گذاشت.

جلایی از استفاده از فضای مجازی در برنامه‌های آزادسازی خرمشهر در سال جاری در گیلان خبر داد و اذعان کرد: استفاده از فضای مجازی اثرگذاری خوبی از حیث تنوع مخاطبان در برنامه‌های آزادسازی خرمشهر دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان رویکرد این بنیاد را استفاده از تشکل‌های غیردولتی در برنامه‌های فتح خرمشهر در سال جاری اعلام کرد و بیان داشت: تقسیم‌بندی فعالیت‌ها از حیث فرهنگی، ادبی، هنری و ... باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول