اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناباد:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نباید محدود به یادواره شهدا شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گناباد گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نباید مقطعی و محدوده به یادواره شهدا شود.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نباید محدود به یادواره شهدا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمدی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی یادواره 54 پاسدار شهید و 5 شهید گمنام گناباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بر همه واجب است و باید با زنده نگه داشتن خاطرات این بزرگان پیام ایشان را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی افزود: یکی از راه‌های انتقال پیام شهیدان، برگزاری یادواره‌ها و یادآوری خاطرات شهداست و از بهترین اقدامات برای حفظ ارزش خون شهیدان است.

محمدی تصریح کرد: ما باید با رفتار فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را منتقل کنیم، بنابراین در این مقطع زمانی همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید هماهنگی و همکاری لازم را در باشکوه برگزار کردن این مراسم داشته باشند تا بتوانیم سال به سال پویایی دفاع مقدس را بیشتر کرده و به این طریق ترویج ارزش‌های اسلامی و ارزش خون شهدا را افزایش دهیم.

وی گفت: با هماهنگی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، تیمی متشکل از نماینده 2 اداره مرتبط برای دعوت حضوری از خانواده‌های شهدای پاسدار اعزام می‌شود.

سرهنگ سعید فولادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه گناباد نیز در ادامه گفت: شهدا مخصوص یک طیف خاص نیستند بلکه به نسل‌های گذشته و آینده نیز ارتباط  پیدا می‌کنند و هر پیشرفت و استقلالی که تاکنون و از این پس داشته باشیم از خون‌بهای این عزیزان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه گناباد افزود: برگزاری یادواره شهدا و بزرگداشت نام و یاد این بزرگان شاید کمتر خدمتی باشد که ما در مقابل جان‌نثاری آنها انجام می‌دهیم.

وی افزود: در این برهه از زمان که دشمنان شرق و غرب با تهاجم فرهنگی با هزار دسیسه فکر و ذهن جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده‌اند، باید با انتقال آرمان‌های شهدا به این افراد راه‌های تهاجم فرهنگی را مسدود کنیم و شاهد شکوفایی نسل آینده در ادامه راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول