اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان:

صنایع دستی لرستان سبدهای سوغات و هدایا را ارزشمندتر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: صنایع دستی لرستان می‌تواند سبدهای سوغات و هدایا را ارزشمندتر کند.

صنایع دستی لرستان سبدهای سوغات و هدایا را ارزشمندتر می‌کند

عباس گودرزی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با پیشنهاد به مردم، مدیران و مسئولان لرستان برای قرار دادن صنایع دستی این استان در سبد هدایا و سوغات خود، گفت: با این روش هم به فرمان رهبری در خصوص شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی لبیک می‌گوییم و هم می‌توانیم فرصت هنر پنجه زنان و مردان لر را به یک مزیت اقتصادی برای این استان زرخیز تبدیل کنیم.

وی نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به سال تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی را حکیمانه و به موقع دانست و اظهار داشت: البته برای من و همکارانم به نوعی نام دیگر امسال سال صنایع دستی است و باید تا جایی که می‌توانیم صنعت هنر دست مردمان این استان را تقویت و حمایت کنیم.

گودرزی با اشاره به اینکه نخستین اقدام در این راستا را از اداره‌ خودمان شروع کرده‌ایم، گفت: در بسته‌ فرهنگی سوغات و عیدی امسالمان یک تندیس چوبی ساخته‌ دست یکی از هنرمندان هم استانی، به همراه پوسترها و کاتالوگ‌های جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان را به تمام مدیران، فرمانداران، شهرداران و تمام مسئولان شهرهای استان تقدیم کرده‌ایم و از آنها خواهش کرده‌ایم در مراسم‌ها و مناسبت‌های حوزه کاریشان، از سوغات و صنایع دستی لرستان برای هدیه و بسته‌ فرهنگی استفاده کنند.

وی افزود: با این روش هم به فرمان رهبری در خصوص شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی لبیک می‌گوییم و هم می‌توانیم فرصت هنر پنجه‌ زنان و مردان لر را به یک مزیت اقتصادی برای این استان زرخیز تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول