اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان خبر داد

320 بانوی هندیجانی در تیررس طرح بارقه نور

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان از اجرای طرح بارقه نور در این شهرستان خبر داد.

320 بانوی هندیجانی در تیررس طرح بارقه نور

اعظم شنبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: طرح بارقه نور در هفت روستای شهرستان هندیجان برای بانوان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای این طرح از سوم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان در خصوص برخی جزئیات این طرح تصریح کرد: مراحل اجرایی طرح بارقه نور ویژه آموزش زنان این منطقه، به ‌منظور بهبود در راستای اطلاعات احکام و نماز است.

وی با تأکید بر لزوم اجرای طرح بارقه نور در بخش‌های مختلف و نهادهای اجرایی شهرستان عنوان کرد: این طرح در بین 320 نفر از بانوان هندیجانی برگزار می‌شود.

شنبدی عنوان کرد: ارائه آموزش‌هایی نظیر احکام نماز، روخوانی قرآن، مسائل اخلاقی و خانواده و بهداشت فردی زنان ضرورت دارد و این مهم به زودی در قالب طرح بارقه نور به اجرا درخواهد آمد.

وی ادامه داد: همه باید در راستای اعتقادی و قرآنی کردن هر چه بیشتر و رسالت مهم خود که همانا اعتلای دین و گسترش فرهنگ ارزشی در جامعه است تلاش کنیم.

مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان با بیان اینکه با یاد‌گیری مبانی اولیه قرآن نه تنها کار به پایان نمی‌رسد، بلکه وظیفه بزرگ‌تر عمل به آموزه‌های قرآنی و انتشار آن در جامعه پیش رو قرار می‌گیرد، گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای طرح بارقه نور، زنان این منطقه در راستای آموزش‌های ارزشمند و تحکیم بنیان خانواده‌ها بر اساس تعالیم و آموزش‌های قرآنی بهتر عمل کنند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول