اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان میزبان شطرنج‌بازان دانشجوی پیام‌نور‌

خبرگزاری فارس: از فردا دانشگاه پیام‌نور استان زنجان برای نخستین بار میزبان ورزشکاران شطرنج باز دختر دانشگاه‌های پیام‌نور کشور است.

زنجان میزبان شطرنج‌بازان دانشجوی پیام‌نور‌

مسئول تربیت‌بدنی ‌دانشگاه پیام‌نور استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات در روزهای پنجم تا نهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نخستین بار است که دانشگاه پیام‌نور استان زنجان میزبانی مسابقات قهرمانی را برعهده دارد.

یوسف روحی با اشاره به عملکرد این دانشگاه از زمان اعلام میزبانی مسابقات یادآور شد: دی‌ماه سال گذشته دانشگاه پیام‌نور استان زنجان آمادگی خود را در زمینه میزبانی مسابقات دو رشته ورزشی شطرنج و کاراته خواهران اعلام کرد.

وی اضافه کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقات، پس از قبول میزبانی نزدیک به هشت جلسه هماهنگی و یک جلسه با حضور نماینده سازمان مرکزی انجام شده است.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دانشگاه در برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: پنج کمیته فرهنگی و روابط عمومی، مالی و تدارکات، اسکان و تغذیه و حراست در برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج خواهران همکاری دارند.

وی طراحی و ارسال پوستر به دانشگاه های پیام‌نور سراسر کشور، راه‌اندازی سایت اینترنتی به آدرس www.zanjanpnu.ac.ir ویژه مسابقات شطرنج و تهیه بسته‌های فرهنگی به منظور استقبال از ورزشکاران را از جمله اقدامات کمیته‌های برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

روحی با اشاره به همکاری هیئت شطرنج استان زنجان در برگزاری این مسابقات اضافه کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقات جلسه‌ای با هیئت شطرنج استان در خصوص مسائل فنی و نحوه برگزاری این مسابقات صورت گرفته است.

وی در ادامه از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کنار مسابقات شطرنج خبر داد و اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان شامل کاروانسرا سنگی و مجموعه تفریحی ائل داغی زنجان از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان هم‌چنین یادآور شد: با توجه به مصادف شدن ایام شهادت فاطمه‌زهرا(س) با زمان برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج ویژه برنامه‌ای به این مناسبت برگزار می‌شود.

وی در مورد زمان توزیع مدال‌ها و مراسم اختتامیه خاطرنشان کرد: در نهم اردیبهشت‌ماه و روز پایانی مسابقات قهرمانی شطرنج مراسم اختتامیه با حضور مسئولان استان برگزار و مدال قهرمانان این مسابقات توزیع خواهد شد.

روحی هم‌چنین در مورد محل برگزاری این مسابقات تصریح کرد: مجموعه فرهنگی و ورزشی و اقامتی پیام زنجان برگزاری و اسکان ورزشکاران این مسابقات را برعهده دارد.

لازم به ذکر است، با توجه به تغییر مدیریت تربیت‌بدنی در سازمان مرکزی از سال گذشته مقرر شده است مسابقات تک رشته‌ای در سال‌های فرد به میزبانی استان‌های مختلف کشور برگزار شده تا زمینه برگزاری المپیاد ورزشی در سال‌های زوج فراهم شود.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول