اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فردوس خبر داد

برگزاری دومین یادواره شهدای معلم فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس از برگزاری دومین یادواره شهدای معلم و فرهنگی این شهرستان خبر داد.

برگزاری دومین یادواره شهدای معلم فردوس

حسین وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس در حاشیه بازدید با مدارس فردوس اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته معلم دومین یادواره شهدای معلم و فرهنگی شهرستان فردوس در سه مقطع به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

وی گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید با برگزاری یادواره‌ها‌، نام و یاد شهدا گرامی داشته شود که در این راستا نیز نخستین یادواره شهدای معلم و فرهنگی شهرستان فردوس در سال 86 برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس با تاکید بر اینکه در برگزاری یادواره‌ها باید از فضای تبلیغی صرف فاصله گرفت، افزود: انجام کار محتوایی در برگزاری این یادواره مورد توجه است.

وحیدی تصریح کرد: آثار شهدای معلم و فرهنگی شهرستان بررسی و نکات بسیار ناب و ارزشمندی از آن استخراج شده که محتوای به دست آمده در قالب‌های مختلف به دانش‌‌آموزان منتقل می‌شود.

وی تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی و برگزاری مراسم خاطره‌خوانی از آثار شهدا طی هفته معلم در مدارس سطح شهرستان را از جمله راه‌های انتقال آثار و سیره شهدای فرهنگی به دانش‌آموزان عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش فردوس یادآور شد: با برگزاری این یادواره فصل نوینی در پاسداشت و گرامیداشت یاد و نام و ترویج سیره شهدا ایجاد و دانش‌آموزان بیش از پیش با افکار و رفتار شهدا آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول