اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر خبر داد

انجام هزار و 800 بازرسی در فروردین‌ماه در ملایر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر از انجام یک هزار و 859 بازرسی در فروردین‌ماه در ملایر خبر داد.

انجام هزار و 800 بازرسی در فروردین‌ماه در ملایر

سید علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اکیپ‌های بازرسی این اداره هر روز از مراکز عرضه و واحدهای صنفی و تولیدی بازدید دارند، اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و برخورد با موارد تخلف این بازدیدها انجام می‌شود.

وی از انجام یک هزار و 859 بازرسی در فروردین‌‌ماه امسال توسط اکیپ‌های این اداره در ملایر خبر داد و افزود: از این تعداد بازرسی انجام شده 285 مورد تخلف شناخته شده که مبلغ جریمه برای این تعداد واحد متخلف 132 میلیون و 655 هزار ریال بوده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر تصریح کرد: از این تعداد 185 مورد گرانفروشی، 173 مورد عدم درج قیمت، 25 مورد کم فروشی، 19 مورد عدم صدور فاکتور و هفت مورد نیز سایر موارد بوده است.

وی ابراز داشت: در فروردین‌‌ماه امسال 177 مورد گزارش تخلف از طریق سامانه 124 و 30 شکایت کتبی به اداره رسیده است که با موارد مذکور برخورد شده است.

هاشمی با بیان اینکه بازرسی‌ها در تمام مدت سال ادامه دارد، گفت: مردم می‌توانند هر نوع شکایت و موارد تخلف را به سامانه 124 و یا به صورت کتبی به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول