اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شوشتر خبر داد

انجام 255 مأموریت در اورژانس اجتماعی شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شوشتر از انجام 255 مأموریت در اورژانس اجتماعی شوشتر خبر داد و گفت: همه اعزام‌ها موفقیت آمیز بوده است.

انجام 255 مأموریت در اورژانس اجتماعی شوشتر

حمیدرضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در هفته‌های گذشته بیش از 255 بار اورژانس اجتماعی شوشتر به مأموریت‌های سطح شهر اعزام شده است و این اورژانس در همه مأموریت‌ها حضوری فعال و موفقیت آمیز داشته است.

وی افزود: اورژانس اجتماعی شوشتر تلاش دارد تا در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق گامی مثبت بردارد و در این باره تلاش زیادی شده است.

وی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی نقشی سازشی دارد، بیان کرد: اورژانس اجتماعی نمی‌تواند برای مداخله در بحران از جبر استفاده کند و تنها نقش مشاوره‌ای دارد.

سعیدی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر از اورژانس اجتماعی استفاده زیادی کرده است، افزود: شهر شوشتر مراجعات زیادی به این اورژانس کرده است و وجود این اورژانس تأثیر بسیار زیادی در کاهش طلاق و ترک اعتیاد داشته است.

رئیس اداره بهزیستی شوشتر خاطر نشان کرد: شهرستان شوشتر در راستای رفع مشکلات، سازش برای داوطلبان طلاق، کودک آزاری و ... در بحران‌های اجتماعی مداخله می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول