اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگران سمنانی خواستار شدند

توقف سریع واردات برای عملی کردن شعار امسال

خبرگزاری فارس: کارگران سمنانی خواستار توقف سریع واردات برای عملی کردن شعار امسال شدند و تأکید کردند که با کوتاهی مسئولان در تحقق تولید ملی،‌ حمایت از سرمایه و کار ایرانی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

توقف سریع واردات برای عملی کردن شعار امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سازمان بسیج کارگری استان سمنان امروز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز بسیج کارگری با صدور بیانیه‏ای با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای جامعه کارگری تأکید کرد: همواره باید یاد و خاطره شهدای کارگر گرامی داشته شود.

در ابتدای این اطلاعیه، کارگران بسیجی پس از درود فرستادن به ارواح پاک امام راحل(ره) و شهیدان بزرگوار به ویژه 14 هزار کارگر شهید و اسوه بزرگ کارگران شهید "عبدالحسین برونسی"، نام‌گذاری مبتکرانه امسال با تدبیر نورانی امام خامنه‏ای را پدیدآورنده موج بزرگی از شور و امید به بالندگی و شکوفایی در دل همه آحاد جامعه به ویژه جامعه کارگری دانستند.

کارگران بسیجی استان سمنان در این اطلاعیه،‌ دفع توطئه‏ها و تهدیدهای اجانب و استمرار پیروزی‏های هسته‏ای را در گرو تحقق عملی و توجه به استعداد درونی ایرانیان مسلمان برشمرده و رفع مشکلات کارگری و به ویژه برطرف شدن مشکلات حاد بیکاری جوانان را تنها با توجه جدی به تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی میسر دانسته‏اند.

در این اطلاعیه آمده است: پیشرفت سریع کشور در همه عرصه‏ها و رسیدن به قله‏های برتر چشم‏انداز، مستلزم اجرای این تدبیر ولایت نه تنها در امسال بلکه در همه سال‏هاست و در یک کلام، سعادت جامعه ایرانی تنها در سایه پیروی از ولایت محقق خواهد شد.

کارگران بسیجی سمنان تصریح کرده‏اند: هم‌چون همیشه باور داریم که منویات ولایت مطلقه فقیه به پرچم‏داری مرجع عالی مقام حضرت آیت‏الله‌العظمی امام خامنه‏ای بی‏کم و کاست فصل‏الخطاب است و خود و همگان را به تبعیت محض و پشتیبانی از این اندیشه فرا می‏خوانیم.

کارگران بسیجی استان سمنان آمادگی خود برای جان‏فشانی در جبهه اقتصادی اعلام داشته و افزوده‏اند: از همه ظرفیت‏های خود برای ارتقای کیفیت تولید و صرفه‏جویی و افزایش بهره‏وری استفاده خواهیم کرد.

در این اطلاعیه، کارگران از ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می‏خواهند تا با مصرف تولیدات ایرانی دست‏رنج فرزندان خود را ارج نهاده و گامی دیگر در مأیوس کردن استکبار جهانی بردارند.

آنها تصریح کرده‏اند: خدمتگزاران نظام نیز باید با توقف سریع واردات بی‏رویه و قاچاق کالا، در عملی کردن شعار امسال جدیت ورزند و مشکلات و معضلات موجود اقتصادی به ویژه بیکاری و نبود امنیت شغلی کارگران را رفع کنند.

این افراد با بیان اینکه ما کارگران از دولت خواهانیم برنامه‏های حمایتی از صنعت در چارچوب قانون هدفمندی یارانه‏ها هر چه سریع‏تر عملی شود، اعلام کرده‌اند: با چشمانی باز عملکرد مسئولان را در خصوص تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد شعار رصد و با تمام وجود از اقدامات مؤثر آنان حمایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه تعلل و کوتاهی در این امر قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

کارگران بسیجی استان سمنان ضمن حمایت از ولایت‌فقیه، حمایت قاطع خود از قیام‏های مردم مظلوم جهان به ویژه مردم بی‏دفاع بحرین اعلام داشته و به قدرت‏های استکباری هشدار دادند تا به حمایت از ظالمان خاتمه دهند، چرا که در غیر این صورت باید در انتظار پاسخ قاطع ملت‏ها باشند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول