اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار بابل:

ماشین‌های حمل زباله در بابل ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار بابل گفت: ماشین‌های حمل زباله در بابل ساماندهی شود.

ماشین‌های حمل زباله در بابل ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محسن کبود فیروزجایی بعداز ظهر امروز در نخستین جلسه شورای بهداشت شهرستان بابل اظهار داشت: توجه و ساماندهی ماشین‌های حمل لجن و زباله باید نخستین اقدام جلسه شورای بهداشت شهرستان بابل باشد.

وی افزود: در سال‌ جاری فاز نخست تصفیه خانه بابل با اعتباری بیش از 60 میلیارد تومان راه‌اندازی شد که یکی از کارهای مهم و تاثیرگذار از نظر بهداشت شهرستان بوده و سلامت مردم شهرستان را تامین می‌کند.

کبود فیروزجایی به تخلیه غیرمجاز ماشین‌های حمل زباله و لجن اشاره و تصریح کرد:  تخلیه غیرمجاز این ماشین‌ها در حاشیه رودخانه‌ها مشکلات زیست‌محیطی ایجاد کرده و سلامت جامعه را با خطر جدی مواجه می‌کند.

وی اذعان داشت: مهم‌ترین فاکتور پیشرفت هر کشوری توجه به بهداشت آن کشور است زیرا ارتقای علمی، فرهنگی، اقتصاد و تولید و سلامت روح و روان وابسته سلامت به  جامعه بوده که به دنبال رعایت اصول بهداشتی فراهم می‌شود.

کبود فیروز جایی بیان داشت: رعایت نکردن بهداشت در جامعه منجر به خطرات زیادی شده که باید در این باره به شکل کارشناسانه بررسی و رسیدگی شود.

وی افزود: تفاوت فاضلاب خانگی با دیگر فاضلاب‌ها باید کامل مشخص و مورد آزمایش قرار گیرد  و برای هرکدام برنامه مشخصی تعریف شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول