اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم:

مشکل مسکن فرهنگیان را با همه توان پی‌گیری می‌کنم

خبرگزاری فارس: منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: با همه وجود مشکلات مسکن فرهنگیان را دنبال کرده و به همین منظور آمادگی برقراری ارتباط و تعامل بین متولیان مسکن و مسئولان آموزش و پرورش را دارم.

مشکل مسکن فرهنگیان را با همه توان پی‌گیری می‌کنم

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامی‌داشت فرا رسیدن هفته معلم و پاسداشت یاد معلم شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: مطهری پاره تن امام و انقلاب بود که با داشتن عناوین پرافتخاری همچون نویسنده و متفکر و فیلسوف به معلمی افتخار می‌کرد.

 

*عنوان معلمی برازنده مطهری بود

منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم ابراز داشت: امروزه شهید مطهری آن متفکر قرن و اندیشمند بزرگ اسلامی را با عنوان معلمی بیش از هر عنوان دیگری می‌شناسیم که این خود نشان دهنده منزلت و شان مقام معلمی در نزد ملت قدرشناس ایران اسلامی است.

وی ملت ایران را به این دلیل قدرشناس دانست که در همه اعصار و دوره‌ها حرمت مقام معلمی را نگه داشته‌اند و در ادامه گفت: بی‌شک مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه پیشرو بوده‌اند و امروزه می‌بینیم که چگونه در غم‌ها و شادی‌های معلمین پیشکسوت، پیشگام حضور و تجلی‌گر شعور و معرفت در وادی قدرشناسی هستند.

 

*کوچک پنداشتن توجه نظام به معلمین قدرنشناسی است

زارعی در ادامه به نگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی به این قشر فرهیخته اشاره کرد و بیان داشت: ناسپاسی است اگر بخواهیم حمایت‌های نظام و دولت‌ها در سه دهه اخیر را در این زمینه ناچیز قلمداد کنیم ولی معتقدیم که برای قدردانی از مجاهدات معلمین باید در ابعاد مختلف مادی و معنوی قدم‌های بلندتری برداشته شود.

وی با بیان این‌که در مجلس نهم آمادگی کامل برای دفاع از حقوق معلمان را دارم، تصریح کرد: هر جا که پای منافع معلمان در کار باشد با همه توان از طرح‌ها و پیشنهاداتی این‌چنینی حمایت می‌کنم.

منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم ادامه داد: متاسفانه در استان ما معلمان همواره مشکلاتی داشته‌اند که همه وظیفه داریم در قوای مختلف از جمله در مجلس و دستگاه‌های اجرایی به دنبال برطرف کردن این مشکلات در حد توان خود باشیم.

 

*چانه‌زنی برای رفع مشکلات معلمین امری پسندیده است

زارعی با ذکر این نکته که چانه‌زنی برای رفع مشکلات این قشر نزد هر مسئولی در هر رده و کسوتی امری پسندیده  است، تاکید کرد: معتقدم در استان ما تا هنگامی که آموزش و پرورش پویا و زنده نداشته باشیم در مسیر توسعه با مشکل رو به رو خواهیم بود.

 

*مشکلات فرهنگیان را در حوزه‌های مختلف به جد پیگیری می‌کنم

وی به پاره‌ای از مشکلات معلمان این استان و شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: مسکن امروزه مهم‌ترین دغدغه این قشر فداکار و سخت‌کوش است و تا هنگامی که در این ارتباط مشکلات برطرف نشود نباید انتظار بی‌جا و توقعات بیش از اندازه از آن‌ها برای امر تعلیم و تربیت داشته باشیم.

زارعی با بیان این مطلب که گاهی اوقات می‌توان نقش هماهنگ کننده و برقرای تفاهم و تعامل را بین دستگاه‌ها برای برطرف کردن موانع بر عهده گرفت، تصریح کرد: برای نمونه می‌توانیم در راستای رفع مشکل مسکن فرهنگیان میان دو دستگاه متولی مسکن و آموزش و پرورش برای تسهیل در امر خانه‌دار شدن فرهنگیان نقش هماهنگ کننده را برعهده بگیریم.

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی اضافه کرد: به همین منظور و برای خدمت به معلمین بویراحمد و دنا و کمک به رفع مشکل مسکن آن‌ها حاضر به انجام هر کاری بوده و اطمینان دارم که با تعامل این دو نهاد می‌توان بخش عمده‌ای از معضل کنونی مسکن فرهنگیان را برطرف کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول