اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 224 دانش‌آموز

مسابقات نهج‌البلاغه دختران کرمان آغاز شد

خبرگزاری فارس: سی‌امین دوره مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزان دختر استان کرمان در شهرستان راین آغاز شد.

مسابقات نهج‌البلاغه دختران کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، پیش از ظهر امروز سی‌امین دوره مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزان دختر استان کرمان در راین آغاز شد ،در این مسابقات 224 دانش‌آموز دختر دوره راهنمایی و متوسطه از 32 شهر و منطقه استان کرمان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وحید هاشمی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزان استان کرمان در هفت گروه بر اساس پایه‌های تحصیلی مقاطع راهنمایی و متوسطه برگزار می‌شود.

وی افزود: هر شرکت کننده باید درباره یکی از خطبه‌های کتاب شریف نهج‌البلاغه به صورت خطابه به مدت 10 دقیقه صحبت کند و پیرامون موضوع خطبه شرح و توضیح دهد.

هاشمی بیان داشت: اسامی نفرات برگزیده این مسابقات که به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، در سایت quran.kermanedu.ir اعلام و برای تمام شرکت کنندگان کارنامه صادر می‌شود.

وی گفت: از نفرات برگزیده این مسابقات در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان استان که در شهر کرمان برگزار می‌شود، تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش فارس، مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزان پسر استان کرمان نیز در روز شنبه نهم اردیبهشت ماه به میزبانی راین برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول