اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بازرگانی ریگان:

10 واحد صنفی متخلف در ریگان پلمب شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست صنعت، معدن و تجارت ریگان گفت: گام نخست تشدید نظارت‌ها بر بازار در ریگان با بازرسی از 378واحد صنفی برداشته شد و 28 واحد متخلف جریمه و 10 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

10 واحد صنفی متخلف در ریگان پلمب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، پرویز جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: گام نخست تشدید نظارت‌ها بر بازار در ریگان با بازرسی از 378 واحد صنفی برداشته شد و 28 واحد متخلف جریمه و 10 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

وی از تشکیل 28 پرونده در زمینه عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، کم‌فروشی و گرانفروشی از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون در ریگان خبر داد و بیان داشت: این پرونده‌ها برای اجرای حکم به تعزیرات حکومتی شهرستان همجوار بم ارجاع داده شد.

جلالی با اشاره به عزم جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت ریگان در برخورد با متخلفان و سوء‌ استفاده‌کنندگان افزود: با بی‌نظمی‌ها و تخلفات بر اساس قانون برخورد قاطع می‌شود.

وی خواستار همکاری نهادها و اعضا کمیسیون نظارت شهرستان ریگان برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در زمینه تنظیم بازار شد.

این مسئول از برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای جذب ناظران افتخاری در ریگان خبر داد و بیان داشت: در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود و با جذب ناظران مردمی و آموزش‌های لازم می‌توانیم گام‌های مؤثری برای ثبات و تنظیم قیمت‌ها داشته باشیم.

جلالی به تشکیل جلسه‌های کمیته تنظیم بازار و کمیسیون نظارت به صورت منظم اشاره کرد و افزود: تصمیم‌های لازم در مورد ادامه نظارت‌ها، ساماندهی و قانونمند شدن بازار و واحدهای صنفی در جلسات مذکور اتخاذ می‌شود.

وی از مردم ریگان خواست در مورد شناسایی متخلفان بازار همکاری لازم را داشته باشند تا در این شهرستان تازه تأسیس از هرگونه تشنج در بازار جلوگیری شود.

جلالی ابراز داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ستاد خبری بازرگانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول