اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان

مزار شهید مطهری در قم گلباران شد

خبرگزاری فارس: مراسم گرامیداشت هفته معلم و روز عقیدتی سیاسی سپاه با حضور نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار شد.

مزار شهید مطهری در قم گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم گرامیداشت هفته معلم و روز عقیدتی سیاسی سپاه پیش از ظهر امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از دانش‌آموزان، فرهنگیان و سپاهیان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در حاشیه این مراسم گفت: سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) برنامه‌های متنوعی را هر سال به مناسبت هفته معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه مصادف با روز شهادت استاد مطهری در استان قم در کنار مزار این شهید بزرگوار برگزار می‌کند.

حسن زارعی خاطر نشان کرد: این مراسم با هدف یادآوری خاطرات و اهداف شهید مطهری برگزار شده است.

وی عنوان داشت: تاکنون برنامه‌هایی در زمینه تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی و نظامی برگزار شده و همچنین در این هفته از مقام علمی آیت‌الله مصباح‌یزدی تجلیل به عمل آمد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد و احترام به مقام استاد را از جمله ویژگی شخصیتی این استاد بزرگوار دانست.

محمدحسین امین‌جعفری عنوان داشت: استاد مطهری با قلم و بیانش توانست در زمینه نشر فرهنگ اسلام و اهل‌بیت(ع) گام‌های بلندی بردارد.

آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی هم در این مراسم با تجلیل از مقام استاد مطهری افزود: این استاد بزرگوار دشمن را شناخت و خودش را وقف مقابله با دشمن کرد.

در پایان این مراسم دانش‌آموزان و سپاهیان با در دست داشتن شاخه‌های گل بر مزار شهید مطهری حاضر شدند و ضمن اهدای تاج گل با این استاد بزرگ تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول