اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

گردشگری نخستین مسیر توسعه چهارمحال و بختیاری است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قابلیت‎های گردشگری چهارمحال و بختیاری در سطح کشور منحصر به فرد است و نخستین مسیر توسعه این استان نیز توسعه گردشگری است.

گردشگری نخستین مسیر توسعه چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در اجتماع راهنمایان تور، تورگردانان و مدیران دفاتر خدماتی این استان قابلیت‎های گردشگری چهارمحال و بختیاری را در سطح کشور منحصر به فرد دانست و اظهار داشت: به جرات می‎توان گفت که چهارمحال و بختیاری پایتخت زیبایی‎های ایران است.

وی افزود: صنعت توریسم صنعتی سودده و مهم در جهان امروز تلقی می‎شود اما متاسفانه در ایران نتوانسته‎ایم آن گونه که شایسته است از این صنعت استفاده‏های لازم را ببریم.

عنابستانی ادامه داد: مظلومیت استان چهارمحال و بختیاری ناشناخته ماندن فرصت‎های این استان است و این تکلیف ماست که این مظلومیت را بر طرف کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اردیبهشت را بهشت روی زمین این استان دانست و گفت:مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند و از این نعمت بزرگ الهی که خداوند متعال در اختیار آنها نهاده، به نحو احسن استفاده کنند و این را یک فرصت برای پیشرفت خود و استان بدانند.

عنابستانی ایران را کشوری چهار فصل نامید و افزود: در هر موقع از سال با یک تور گردشگری 10 روزه می‎توان شاهد چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در یکی از فصول سال باشیم که در کمتر سرزمینی این قابلیت دیده می‎شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری تنها یک درصد از مساحت کشور را دارد اما در این استان شاهد 3 هزار  کیلو متر ساحل رودخانه هستیم که زیبایی خاصی به این استان بخشیده و چشم اندازهای بدیعی را به وجود آورده است.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزبانی این استان از خیل عظیم مسافران و گردشگران اضافه کرد: در تابستان سال گذشته چهارمحال و بختیاری جزو 10 استان برتر در جذب گردشگر بود.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول