اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

در نظام اسلامی حتی اختلاس کوچک هم نباید اتفاق بیفتد

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در نظام جمهوری اسلامی حتی اختلاس کوچک هم نباید اتفاق بیفتد.

در نظام اسلامی حتی اختلاس کوچک هم نباید اتفاق بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور پیش از ظهر امروز در جمع جوانان برازجان اظهار داشت: از عوامل فروپاشی دولت و حکومت ضایع کردن اصول و تخریب آن و توجه کردن به فروع است.

وی افزود: نتیجه مورد توجه قرار گرفتن فروع این می‌شود که نمایندگان، بررسی لایحه بودجه سال 91 را رها کرده و بخاطر تبلیغات انتخابات خود به حوزه‌های انتخابیه‌شان می‌روند.

ذوالنور بیان داشت: بعضی از قوانین کشور ما قوانین رضاخانی هستند ولی نمایندگان هیچ تدبیری اندیشه نمی‌کنند و فروع را مورد توجه قرار داده‌اند که در نتیجه مردم باید ضربه بخورند و فشار تحمل کنند.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اذعان داشت: در حال حاضر تورم، گرانی، اشتغال جوانان و مشکلات فرهنگی از قبیل حجاب مسائل مهم کشور هستند ولی نمایندگان در فکر تسویه حساب‌های شخصی با دولت و رئیس جمهور هستند و به مشکلات اساسی کم توجه هستند.

ذوالنور با بیان اینکه ولایت فقیه مهم‌ترین پایه نظام اسلامی است گفت: تخریب ولایت حتما نباید مثل فتنه 88 در خیابان‌ها باشد بلکه سخنان آقای خاتمی در دوران اصلاحات که می‌گفت ما مشق دموکراسی می‌کنیم خود بزرگترین تخریب بود.

وی در ادامه در مورد اختلاس بزرگ مالی نیز یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی حتی اختلاس کوچک هم نباید اتفاق بیفتد چه برسد به اختلاس 3000 میلیارد تومانی.

ذوالنور افزود: پرونده امیرمنصور آریا روز اول 2800 میلیارد تومان بود که زحمت کشیدند و رندش کردند و گفتند 3000 میلیارد تومان، ولی لیست اموالی که تحویل قوه قضائیه داده شده 4700 میلیارد تومان بود اما امروز می‌بینیم تا حدود 6 ‌هزار میلیارد تومان هم رسیده است و مطمئنا بالاتر هم خواهد رفت.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: کسی که مسئول می‌شود باید منتظر و پیگیر مطالبات مردم باشد، کسی که به مجلس می‌رود تنها نماینده کسانی که به وی رأی داده‌اند نیست بلکه نماینده تمام مردم است و حتی نماینده تمام کشور است.

ذوالنور در ارتباط با انتخابات و شرایط دشتستان گفت: بحمدالله جنبش عدالتخواهی خوبی در دشتستان به وجود آمده است که این جنبش باید حفظ و تقویت شود.

وی افزود: به مردم شریف دشتستان بخاطر انتخاب حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد تبریک عرض می‌کنم، الحق و الانصاف که دشتستانی‌ها شایسته‌ترین را برگزیدند.

ذوالنور گفت: در ایام انتخابات جو عجیبی علیه این کاندیدای اصولگرای استان بوشهر وجود داشت.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول