اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخابات گلستان خبر داد

تمدید انتخابات بر اساس تشخیص وزارت کشور خواهد بود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: بر حسب ضرورت و تشخیص وزارت کشور، زمان انتخابات دور دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قابل تمدید خواهد بود.

تمدید انتخابات بر اساس تشخیص وزارت کشور خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید قاسم حسینی بعد از ظهر امروز در ستاد انتخابات فرمانداری گرگان در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: مدت زمان قانونی انتخابات از ساعت هشت صبح رسما در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا شروع شد و به مدت 10 ساعت وقت و زمان قانونی برگزاری انتخابات است.

وی از مردم شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا خواست تا در مدت زمان باقیمانده، به هر علتی که موفق به دادن رای در شعب اخذ رای نشدند زودتر به شعبات مراجعه و آرای خود را در صندوق بیاندازند تا در زمان قانونی کار انتخابات به اتمام برسد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان اذعان کرد: ما در عرصه‎های مختلف برگزاری انتخابات شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم به ویژه در انتخابات مرحله اول بودیم که این مشارکت و حضور بالای 80 درصدی مردم گلستان توانست برگ زرینی را در کارنامه این استان به ثبت رساند.

حسینی اظهار داشت: امیدواریم این مرحله که در واقع یک کار ناتمام است با حضور مردم و آرای آنها به خوبی به اتمام برسد و بار دیگر شاهد مشارکت بالای مردم در حوزه انتخابیه شهرستان گرگان و آق‎قلا باشیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول