اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس محیط زیست آستارا خبر داد

نصب دستگاه امحای زباله‌های عفونی آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس محیط زیست آستارا از نصب دستگاه پیشرفته امحای زباله‌های عفونی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.

نصب دستگاه امحای زباله‌های عفونی آستارا

ساسان اکبری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا در باره جزئیات دستگاه امحای زباله‌های بیمارستانی اظهار کرد: با نصب یک دستگاه پیشرفته و بی‌خطر امحا گر زباله‌های عفونی به ظرفیت روزانه 300 کیلو گرم مشکل دفع بهداشتی زباله‌های بیمارستانی آستارا برطرف شد.

اکبری‌پور با اشاره به اینکه دستگاه مذکور در محل بیمارستان شهید دکتر بهشتی نصب شده است افزود: با توجه به اینکه زباله‌های بیمارستانی تولید شده روزانه کمتر از 200 کیلوگرم است این دستگاه می‌تواند سال‌ها مشکل امحای زباله‌های عفونی این شهرستان را برطرف کند.

وی درباره صدور چندین مورد اخطاریه و شکایت محیط‌ زیست از بیمارستان، تصریح کرد: با توجه به بازدید از این دستگاه رضایت محیط زیست جلب شده و در این زمینه شکایت پیگیری نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: پیش از این به دلیل خرابی و عدم کارایی دستگاه زباله سوز بیمارستان آستارا زباله‌های عفونی این بیمارستان به محل دفع زباله‌های عمومی آستارا منتقل می‌شد.

وی درباره مشکل چند ساله محل دفع بهداشتی زباله‌های آستارا اذعان کرد: با پیگیری موردهای شکایات محیط زیست از شهرداری آستارا به دلیل تهدید بهداشت عمومی و نیز پیگیری مسئولان محیط زیست شهرستان و استان با نظر کارشناسان محیط زیست گیلان محل فعلی دفع زباله با دیواره‌های بتونی و بلوکی محصور شده است.

اکبری‌پور، به بلندی حفاظ‌ها و ایجاد نگهبانی در ورودی دیواره‌های مذکور اشاره کرد و یادآور شد: با دیوارکشی جدید در محل دفع زباله‌های آستارا امکان ورود و تغذیه هیچ‌گونه احشام یا حیوانات وحشی از زباله‌ها وجود ندارد.

وی، برنامه بعدی محیط زیست آستارا را ساماندهی نحوه دفع زباله‌های مطب‌های شبانه‌روزی و آزمایشگاه‌های سطح این شهرستان عنوان کرد و افزود: به زودی جزئیات این طرح مهم اعلام و به اطلاع عموم می‌رسد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول