اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر خواستار شد

ایجاد کمپ ترک اعتیاد مناسب در منطقه سلطانیه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ابهر خواستار ایجاد کمپ ترک اعتیاد مناسب در منطقه سلطانیه شد.

ایجاد کمپ ترک اعتیاد مناسب در منطقه سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، احمد ربیعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به صادر نشدن موافقت‌نامه اصولی برای کمپ ترک اعتیاد شریف‌آباد ابهر که مورد تایید این شهرستان است، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد عدم وجود مرکز مناسب ترک اعتیاد در منطقه سلطانیه هستیم.

وی افزود: مناسب حمایت نشدن کمپ‌های ترک اعتیاد و نیز با توجه به وضعیت نابسامان برخی از معتادان پر مخاطره مکان مناسبی برای نگهداری از این افراد وجود ندارد.

معاون فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به کمبود اعتبار برای صدور دفترچه‌های جدید و نیز تمدید دفترچه‌های قبلی خواهان توجه مسئولان بهزیستی استان به این موضوع شد.

وی همچنین خواهان توجه به رفع مشکل کمبود اعتبار برای مسکن مددجویی و نیز کمبود اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی معلولان این شهرستان شد.

امام جمعه صائین‌قلعه در این جلسه با اشاره به حدیث نبوی خاطرنشان کرد: اگر بنا بود که همه زیبایی‌های عالم به صورت شخصی مجسم می‌شد، این مهم وجود حضرت زهرا (س) بود.

حجت‌الاسلام علی طالبی‌لو افزود: پیامبر اکرم (ص) جایگاه حضرت فاطمه (س) را بالاترین عنوان می‌کنند، چرا که ایشان تجلی اعظم صفت‌ها و اسماء الهی است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) مظهر رضا و غضب الهی است، اظهار داشت: اگر بتوانیم رضایت ایشان را جلب کنیم به طور یقین رضایت خدا را جلب کرده‌ایم.

امام جمعه صائین‌قلعه اضافه کرد: ما باید خود را با ائمه معصومین (ع) که حجت‌های خدا هستند تطبیق بدهیم و با کسب معرفت در مسیر سعادت دنیا و آخرت گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول