اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی:

استقلال اقتصادی عصبانیت دشمنان را در بردارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حمایت از تولید ملی و به دست آوردن استقلال اقتصادی، عصبانیت دشمنان نظام و انقلاب را در بردارد.

استقلال اقتصادی عصبانیت دشمنان را در بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، آیت‌الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در نخستین روز گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه 19 استان کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی نفت این شهر با بیان اینکه این همایش اولین قدم در راستای تحقق بخشی به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، است، تصریح کرد: حق هم این بود که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این کار ارزشمند پیشقدم باشد.

طبرسی افزود: امیدواریم این همایش با خروجی مناسبی به پایان برسد و برای تولید و سرمایه مثمرثمر باشد.

امام جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به پیام نوروزی رهبری در چهار سال گذشته بیان داشت: در طی این سال‌ها مقام معظم رهبری در اعیاد به یک نقطه اشاره فرمودند و با نگاهی اجمالی به شعارهایی همچون همت مضاعف و کار مضاعف، اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و امسال نیز تولید ملی به احساس نیاز برای استقلال اقتصادی کشور و کار و سرمایه‌گذاری از سوی معظم‌‌له پی می‌بریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مستقل باشیم تا کفار و دشمنان نظام و انقلاب از این استقلال و ایستادگی عصبانی شوند همانطور که در 33 سال از انقلاب اسلامی اینگونه بوده است، باید برای تحقق شعارهای سال کار جهادی و همت مضاعف کنیم.

طبرسی خطاب به ائمه جمعه کشور ابراز داشت: شما عزیزان سنگرداران و تدوین‌کنندگان نیت‌های مقام معظم رهبری هستید.

نماینده ولی فقیه در مازندران نماز جمعه را یکی از اساسی‌ترین کارهای انقلاب و میراث ارزشمند اسلام دانست و تصریح کرد: در سنگر نماز جمعه منویات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه به کارگزاران نظام و مردم تذکر داده می‌شود و می‌تواند نقش تاثیرگذاری در تحقق آرمان‌های نظام، امام و رهبری داشته باشد.

طبرسی در ادامه با انتقاد از واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی اظهار داشت: با این همه واردات بی‌رویه به بخش کشاورزی ما لطمه وارد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان ابراز داشت: واردات بی‌رویه با تولید داخلی و استقلال اقتصادی منافات دارد و باید مسئولان توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول