اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی صورت گرفت

ارائه‌ خدمات آب و فاضلاب با 120 دفتر پیشخوان جدید

خبرگزاری فارس: معاون درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی گفت: 120 دفتر جدید پیشخوان تا پایان سال جاری به شمار دفاتر ارائه‌کننده خدمات آب و فاضلاب در این استان افزوده می‌شود.

ارائه‌ خدمات آب و فاضلاب با 120 دفتر پیشخوان جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی، مهدی اخباری در دومین کارگاه آموزشی کاربران دفاتر پیشخوان شهرهای خراسان‌رضوی اظهار داشت: با ارائه‌ شدن خدمات آب و فاضلاب در دفاتر مذکور شمار دفاتر ارائه ‌کننده خدمات آبفا به 150 دفتر افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: هم‌اینک 33 دفتر دولت الکترونیک در سطح شهرهای خراسان‌رضوی به شهروندان خدمات آب و فاضلاب ارائه می‌دهند.

معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی گفت: هر دفتر پیشخوان دولت قادر است به 3 هزار مشترک آب و فاضلاب در این استان پاسخ‌گویی کند.

وی افزود: بر این اساس 20 خدمت از خدمات شرکت آب و فاضلاب در نزدیک‌ترین محل دسترسی به شهروندان در دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود.

اخباری گفت: کاهش بار ترافیکی، ارائه مطلوب خدمات آبفا و در دسترس بودن ارائه خدمات شهروندان از جمله دلایل واگذاری خدمات آبفا به دفاتر پیشخوان است.

وی ضمن توصیه به کاربران به رعایت حجاب، اخلاق اسلامی، عفاف و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع اظهار داشت: رفتار کاربران با مراجعان در بازدیدهای به‌ عمل آمده مناسب ارزیابی شده است.

معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی گفت: دفاتر پیشخوان دولت ارائه کننده خدمات آب و فاضلاب پیشانی آبفا محسوب می‌شوند.

وی اظهار داشت: خوش‌رویی، خوش اخلاقی، متانت و مشتری‌مداری از خصوصیات کاربران دفاتر پیشخوان است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول