به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی، مهدی اخباری در دومین کارگاه آموزشی کاربران دفاتر پیشخوان شهرهای خراسانرضوی اظهار داشت: با ارائه شدن خدمات آب و فاضلاب در دفاتر مذکور شمار دفاتر ارائه کننده خدمات آبفا به 150 دفتر افزایش مییابد.
وی ادامه داد: هماینک 33 دفتر دولت الکترونیک در سطح شهرهای خراسانرضوی به شهروندان خدمات آب و فاضلاب ارائه میدهند.
معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسانرضوی گفت: هر دفتر پیشخوان دولت قادر است به 3 هزار مشترک آب و فاضلاب در این استان پاسخگویی کند.
وی افزود: بر این اساس 20 خدمت از خدمات شرکت آب و فاضلاب در نزدیکترین محل دسترسی به شهروندان در دفاتر پیشخوان ارائه میشود.
اخباری گفت: کاهش بار ترافیکی، ارائه مطلوب خدمات آبفا و در دسترس بودن ارائه خدمات شهروندان از جمله دلایل واگذاری خدمات آبفا به دفاتر پیشخوان است.
وی ضمن توصیه به کاربران به رعایت حجاب، اخلاق اسلامی، عفاف و برخورد مناسب با اربابرجوع اظهار داشت: رفتار کاربران با مراجعان در بازدیدهای به عمل آمده مناسب ارزیابی شده است.
معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسانرضوی گفت: دفاتر پیشخوان دولت ارائه کننده خدمات آب و فاضلاب پیشانی آبفا محسوب میشوند.
وی اظهار داشت: خوشرویی، خوش اخلاقی، متانت و مشتریمداری از خصوصیات کاربران دفاتر پیشخوان است.
انتهای پیام/س30/ط4000