اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح تشدید نظارت بر اصناف صورت گرفت

اعمال جریمه 25 میلیون ریالی برای 19 واحد صنفی متخلف در زرند

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان زرند گفت: در نخستین روز از اجرای طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار زرند، 19 واحد صنفی متخلف به مبلغ 25 میلیون و 547 هزار ریال جریمه نقدی محکوم و پنج واحد صنفی متخلف پلمب شد.

اعمال جریمه 25 میلیون ریالی برای 19 واحد صنفی متخلف در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، احمد اعتمادی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از اصناف زرند اظهار داشت: کمیسیون تعزیرات رویکرد بازدارندگی دارد و در کنار جریمه واحدهای متخلف، در چارچوب دستورالعمل با جدیت و بدون هیچ‌گونه ملاحظه اجرا می‌شود به طوری که این واحدها دیگر جرأت تخلف کردن نداشته باشند.

وی زمان اجرای این طرح را امروز اعلام کرد و افزود: این گران فروشی قابل پذیرش نیست، با متخلفان برابر قوانین نظام صنفی و سایر قوانین مربوطه برخورد می‌شود.

اعتمادی تصریح کرد: کالاهای اولویت‌دار مربوط به این طرح شامل مواد غذایی، لبنیات، خشکبار، حبوبات، مواد پروتئینی، آرد، نان و گندم، سبوس و شوینده‌ها است.

رئیس تعزیرات حکومتی زرند گفت: از ابتدای امسال تاکنون 250 پرونده در زمینه کالا و خدمات و توزیع و تولید به این کمیسیون وارد شده است.

این مسئول ضمن تقدیر از  همکاری مردم خاطر نشان کرد: شهروندان برای خرید و تأمین کالاهای مورد نیاز خود در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی از طریق تماس با سامانه 124 و شماره 4228850 تماس برقرار کنند.

اعتمادی عنوان کرد: در نخستین روز از اجرای طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار 70 واحد صنفی مختلف بازدید شد که 19 واحد صنفی متخلف به علت گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت بهداشت، قاچاق کالا در سطح عرضه و عدم ارائه فاکتور جمعاً به مبلغ 25 میلیون و547 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند و پنج واحد صنفی متخلف دیگر پلمب شد.

وی در پایان اذعان داشت: همچنین دو واحد صنفی وظیفه شناس مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول