اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح نظارت نوروزی

اصناف متخلف چهارمحال و بختیاری 6.3 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح نظارت نوروزی، اصناف متخلف این استان 6 میلیارد و 351 میلیون ریال جریمه شدند.

اصناف متخلف چهارمحال و بختیاری 6.3 میلیارد ریال جریمه شدند

مهرداد مهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در طرح نظارتی نوروز با بکارگیری 46 بازرس و 120 ناظر افزون بر 9 هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان صورت گرفت.

وی افزود: با انجام این تعداد بازرسی افزون بر 792 پرونده تخلف در این استان تشکیل و متخلفان به پرداخت 6 میلیارد و 351 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مهری با اشاره به عملکرد بازرسان در طرح نظارتی نوروز 91 در این استان، گفت: بازرسان این سازمان با انجام یک هزار و 136 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در بخش پوشاک 195 پرونده تخلف اصناف متخلف تشکیل و متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ثبت یک هزار و 121 تماس تلفنی با مرکز نظارتی 124 این سازمان خبر داد و گفت: با بررسی شکایات مردمی 337 تخلف در این استان بررسی شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح 785 بازرسی در بخش خشکبار انجام و 61 پرونده تخلف تشکیل شد، همچنین در بخش خدمات عمومی یک هزار و 51 مورد تخلف با 118 پرونده تشکیل، در بخش مواد شوینده 359 پرونده تخلف تشکیل شد.

مهری تعداد پرونده‌های بخش بازرسی از اصناف عرضه‌کننده میوه و تره‎بار را 132 پرونده عنوان کرد و گفت: با نظارت بازرس این سازمان در بخش عرضه مواد پروتئینی یک هزار و 44 بازرسی انجام و 105 پرونده تخلف تشکیل شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول