اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نور:

برنامه‌های ارتحال امام راحل کیفی‌سازی شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: باید برنامه‌های ارتحال امام راحل و اعزام به مراسم بزرگداشت ایشان با کیفیت ویژ‌ه‌ای برگزار شود.

برنامه‌های ارتحال امام راحل کیفی‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ناصر توکلی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره)در سپاه ناحیه نور بیان داشت: با عنایت به کیفی‌سازی برنامه‌ها در این نهاد، در اعزام کاروان‌های زائر مرقد امام راحل نیز کیفیت مورد نظر است و در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز داشت: در کیفی‌سازی اعزام زائران نیز بار اولی‌ها در اولویت قرار دارند و سعی می‌شود با برنامه‌های فرهنگی مناسب، این افراد از این مراسم و اعزام بهره کافی را برده و با شخصیت بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) و ابعاد مختلف شخصیتی ایشان آشنا و راویانی برای ارائه و معرفی درست آن حضرت برای همسالان و آیندگان باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نور با اعلام اینکه در سال گذشته هزار و 300 نفر زائر از شهرستان نور در قالب کاروان زائران مرقد امام اعزام شده بودند، گفت: امسال سهمیه شهرستان حدود هزار و 120 نفر است که قطعا متقاضی اعزام خیلی بیشتر از تعداد سهمیه خواهد بود.

توکلی تصریح کرد: زائران باید در هزینه‌ها نیز مشارکت کنند و مسئولان فرهنگی و اعزام نیز بسته‌های فرهنگی مناسب تهیه و به موقع در اختیار زائران قرار دهند.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، شب شعر، شب خاطره، نمایشگاه عکس و دیگر برنامه‌های فرهنگی در سطح رده‌ها و شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری مراسم ارتحال در شهرستان حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان در مراسم و اعزام ضروری است تا با نحوه اعزام و مسایل و مشکلات و هماهنگی‌ها نیز آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نور تصریح کرد: در بحث کیفیت اعزام نیز سعی شود افراد حتما دارای سلامت جسمی، روحی و اخلاقی باشند تا دچار مشکلات حاشیه‌ای نشویم.

توکلی خواستار عدم اعزام افراد سالخورده و بیماران خاص شد و متذکر شد: زائران از همراه داشتن وسایل اضافی نیز خودداری کنند.

وی با اشاره به اعزام روحانی، مبلغ، راوی و امدادگر همراه کاروان زائر از مسئولان و فرمانده هان رده‌های تابعه خواست تا برای زائرین احکام ماموریت و  بیمه غرامت صادر شود.  

انتهای‌ پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول