اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

گرامیداشت ارتحال امام(ره) از اصول لاینفک انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک، زنده نگه داشتن نام امام راحل و گرامیداشت ارتحال ایشان را از شعائر انقلابی و اصول لاینفک اعتقادی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

گرامیداشت ارتحال امام(ره) از اصول لاینفک انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل، اسلام ناب محمدی را احیا و ملت ایران را سرآمد دنیا کردند.

وی حضور مردم در مراسم گرامیداشت ارتحال امام و استقبال از زائران حرم خمینی کبیر را دشمن‌شکن و نمادی از دفاع از حق امام راحل عنوان کرد و افزود: نگاه دشمن به برگزاری مراسم ارتحال امام در کشور است که در شهرستان آبیک با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که وجود دارد مراسمی باشکوه برای بیست و سومین سالگرد امام راحل برگزار می‌شود.

این مسئول امام راحل را متعلق به تمام دنیا دانست و تصریح کرد: سال گذشته برخی از مسئولان در استقبال از زائران حرم امام راحل حضوری کم‌رنگ داشتند که می‌خواهیم امسال حضوری فعال و پررنگ داشته باشند زیرا در برخی از کاروان‌ها انسان‌های مسن با شرایط فیزیکی نامناسب حضور داشتند که قابل احترام و تکریم هستند.

فرماندار آبیک نصب بنر و پلاکارد و سیاه‌پوش کردن فضای عمومی شهرها و روستاها در ایام ارتحال امام و گلباران مسیر زائران را از سوی هوانیروز شهید امینی از سوی مسئولان تأکید و نمادی از همبستگی ملت ایران با امام راحل دانست.

وی اضافه کرد: برخی از مسئولان به صورت بخشنامه و در چارچوب قوانین حاکم بر دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسم ارتحال امام برخورد می‌کنند که این امر جفا د‌ر حق امام راحل است.

این مسئول ادامه داد: اینکه مسئولان لباس خدمت به تن کرده‌اند و در هر کجا مورد تکریم، سروری، عزت و کرامت مردم قرار می‌گیرند به دلیل ظهور انقلاب اسلامی  به دستان مبارک امام راحل بوده است.

اعلایی بر همکاری مسئولان ادارات برای برگزاری هر‌چه باشکوه‌تر و متفاوت‌تر مراسم ارتحال امام در شهرستان آبیک تأکید کرد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول