اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی فارس خبر داد

تمدید گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت در منابع طبیعی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی فارس گفت: گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001-2008 در اداره‌کل منابع طبیعی این استان تمدید شد.

تمدید گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت در منابع طبیعی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدکاظم بردبار بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو در سال گذشته توسط این اداره‌کل دریافت شد و پایش دوره‌ای آن توسط بازرسان شرکت ارائه‌دهنده این گواهی در سال جاری صورت پذیرفته و برای سال دوم تمدید شد.

وی افزود: استانداردهای لازم شامل الزامات مربوط به سیستم‌ مدیریت کیفیت، مسئولیت، تعهد مدیریت، کیفیت مدیریت منابع، تحقق خدمات از محصول، اندازه‌گیری تحلیل و بهبود از نکات حائز اهمیت در موفقیت این اداره‌کل در دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی استاندارد ایزو 9001 ویرایش سال 2008 است.

مدیرکل منابع طبیعی فارس خاطرنشان کرد: اداره‌کل منابع طبیعی فارس از سال 1389 تاکنون به طور مداوم در پیاده‌سازی این استانداردها توانسته تاییدیه‌های استانداردسازی در راستای فعالیت‌های ادارات در این اداره‌کل بر اساس ایزو 2008- ایزو 2009 را دریافت کند.

این مسئول تصریح کرد: بحث استاندارد جایگاه ویژه‌ای دارد و در دنیای کسب و کار، سازمان‌هایی موفق هستند که بتوانند خدمات مناسبی را در زمان مناسب ارائه دهند که این سرویس‌دهی باید منطبق بر استانداردهای روز دنیا باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در تشریح خط‌مشی کیفیت این اداره‌کل در راستای اخذ این گواهی‌نامه بین‌المللی گفت: اداره‌کل منابع طبیعی فارس در اجرای عملکرد فعالیت‌ها، خود را متعهد می‌داند که در راستای حفظ و احیا و توسعه و بهره‌برداری در عرصه‌های منابع طبیعی و حوزه‌ای آبخیز خدمات را با بهترین کیفیت طبق استانداردهای مربوطه و در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها و محدوده‌های تعیین شده سازمان متبوع در راستای جلب نظر مشتریان و رضایت آنان ارائه کند.

وی در ادامه تلاش برای انجام اقدامات پیشگیرانه به جای اقدامات اصلاحی و شناسایی، حذف علل بروز مشکلات و بهبود مستمر فرآیندها، ایجاد شرایط مناسب در راستای دستیابی به اهداف کیفی از طریق اشاعه آگاهی‌های لازم به کارکنان، استفاده از پرسنل متخصص در امور مرتبط و بازنگری ادواری به نظرات مشتریان در راستای ارتقای رضایتمندی ذینفعان را از جمله نکات مورد نظر در چارچوب سیستم مدیریت کیفیت عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول