اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهیدان پورزند:

مقام معظم رهبری ورزش را بهتر از ما می‌شناسند

خبرگزاری فارس: پدر شهیدان پورزند با اشاره به ویژگی‌های مقام معظم رهبری گفت: در نخستین دیدار با ‌آیت‌الله خامنه‌ای متوجه جامعیت شخصیت ایشان شدم به‌طوری که ایشان ورزش را خیلی بهتر از ما می‌شناختند.

مقام معظم رهبری ورزش را بهتر از ما می‌شناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پهلوان احمد پورزند پدر شهیدان «سیروس، شاهین و ایرج پورزند» که به‌مناسبت سالگرد شهادت فرزندانش با بهروز محمدزاده، شهردار منطقه 17 دیدار و گفت‌وگو می‌کرد با اشاره به خاطرات خود از دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: آیت‌الله خامنه‌ای خیلی به ورزشکارها و خانواده شهدا لطف و عنایت دارند.

این پیشکسوت ورزش باستانی کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد مسائل گوناگونی که در جامعه است در جریان هستند به‌ویژه موضوعات ورزشی برای من جالب توجه بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای نخستین بار که به همراه همسرم خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم متوجه جامعیت شخصیت ایشان شدم به طوری که برایم عجیب بود که خیلی ورزش را بهتر از ما می‌شناسند، مثلا هر آنچه من در مورد کشتی و ورزش می‌گفتم ایشان از آن اطلاع داشتند و حتی خیلی چیزها را دقیق‌تر و فنی‌تر می‌دانستند.

این پیشکسوت ورزش باستانی که فرزندانش در جریان بمباران تهران به فیض شهادت نائل آمده‌اند، عنوان کرد: اگر چه فرزندان من در صحنه جبهه جنگ شهید نشدند، اما من و تمام خانواده‌ام مانند تمام خانواده‌های شهدا به حرمت خون فرزندانمان، تا آخر پای این انقلاب و خون شهیدان هستیم.

احمد پورزند افزود: چرا که هزاران جوان این کشور مانند «شاهین، سیروس و ایرج» از جوانی و خون خود گذشتند و راه درست را انتخاب کردند و اکنون نیز وظیفه ما است تا راه آنان را ادامه دهیم.

این پیشکسوت ورزش باستانی با تشکر از مجموعه مسئولان شهری به‌ویژه شهردار تهران و علیرضا دبیر به خاطر همیاری در گرامیداشت باشکوه فرزندانش گفت: بعد از گذشت 26 سال از شهادت این عزیزان، شخصیت‌ها، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در مراسم یادبود آنها حضور می‌یابند و این باعث سربلندی و خوشحالی است که در کشور ما برای گرامیداشت شهدا این همه ارزش می‌گذارند.

این گزارش حاکی است، بیست و ششمین مراسم سالگرد شهیدان پورزند، روز جمعه 22 اردیبهشت بر سر مزار این شهیدان والامقام در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

برادران شهید ایرج، سیروس و شاهین پورزند ملقب به شهدای پهلوان کشور در بمباران هوایی شهر تهران به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول