اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دلایل کسب ششمین مقام برتر کشوری توسط شهرداری سی‌سخت

خبرگزاری فارس: شهرداری سی‌سخت در ششمین سال پیاپی، ششمین مقام برتر کشوری خود را کسب کرد که بیشتر این موفقیت‌ها به مدیریت قوی این مجموعه برمی‌گردد.

دلایل کسب ششمین مقام برتر کشوری توسط شهرداری سی‌سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، شهرداری سی‌سخت طی پنج سال اخیر موفقیت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف کسب نموده و در سطح کشوری صاحب برتری‌ شده است.

برای نخستین بار شهرداری سی‌سخت در سال 87 توسط رئیس‌جمهور با اهداء لوحی تجلیل و این شهرداری موفق شد جزو شهرداری‌های برتر کشوری برگزیده و معرفی شود.

این عنوان به نوعی شروع موفقیت‌های شهردار جوان این شهر بود و رهنما برای بار دوم موفق شد در بهار 89 با انتخاب بازرسان وزارت کشور به عنوان شهردار نمونه کشوری در زمینه خدمات به مسافرین نوروزی انتخاب شود و از سوی وزیر کشور مورد تقدیر قرار گرفته و در همایشی بزرگ در تهران از وی و خدمات شهرداری تجلیل شود.

حضور پیاپی این شهرداری طی سال‌های 89 و 90 در نمایشگاه‌های مختلف دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور که در شهرهای کیش و تهران برگزار شد موجب گردید که این شهرداری در زمینه‌های آموزش و پژوهش در بین شهرداری‌های کشور بدرخشد و در مرتبه دیگر، شهرداری برتر در زمینه اقتصاد شهری کشور انتخاب شده و توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مورد تقدیر قرار گیرد.

به منظور بزرگداشت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری سی‌سخت موفق شد که شهرداری برتر کشور در برنامه‌های بزرگداشت ستاد سیمرغ انتخاب شود و باز هم از رهنما در موفقیتی دیگر تجلیل شد.

و اما باز هم برای ششمین بار این شهرداری موفق شد که به انتخاب معاون رئیس جمهور، از جمله شهرداری‌های برتر در زمینه خدمات به مسافرین و برنامه‌های ایام نوروز 91 انتخاب شود.

دلیل این برتری را می‌توان استقبال و خدمات‌رسانی بی‌نظیر این شهرداری در استقبال از گردشگران نوروزی دانست که امسال برنامه‌های خوبی از جمله اسکان خوب میهمانان، خدمات‌رسانی مطلوب، اجرای برنامه‌های سنتی و محلی شاد و خدمات‌رسانی رضایت‌بخش این شهرداری در روز سیزده نوروز عنوان کرد.

*موفقیت‌های شهرداری سی‌سخت را مدیون تعامل مردم هستیم

عبدالمطلب رهنما شهردار سی‌سخت در خصوص این برتری‌ها در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: عاملی که موجب می‌شود شهرداری سی‌سخت شهرداری نمونه انتخاب شود همکاری بی‌نظیر مردم فهیم سی‌سخت است که جا دارد از مردم قدرشناس کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

وی تصریح کرد: این برتری‌ها را مدیون تلاش‌های دلسوزانه پرسنل توانمند شهرداری می‌دانم که برای خدمت به مردم بر اساس وجدان کاری و عشق به خدمت‌رسانی کارهای خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: ارزش این انتخاب‌ها و برتری‌ها در مقایسه با ارزش رضایت مردم ناچیز بوده و هدف اصلی ما رضایت مردم خوب و صمیمی سی‌سخت است.

*موفقیت‌های شهرداری سی‌سخت مرهون مدیریت خلاق رهنما است

محمدباقر موسوی شهروند سی‌سختی در این زمینه به فارس گفت: شهرداری سی‌سخت در چند سال اخیر خدمات ارزنده و ارزشمندی را داشته و ما به نوبه خود از تلاش‌های شهردار سی‌سخت که نمونه مدیریت لایق بوده و پرسنل زحمتکش این نهاد از صمیم قلب تشکر داریم.

محمود طاهرپور شهروند دیگر سی‌سختی در خصوص عملکرد شهردار سی‌سخت عنوان کرد: شهر سی‌سخت در زمان شهردار شدن رهنما تغییر اساسی کرده است که خدمات و موفقیت‌های شهرداری به خوبی قابل رؤیت است.

حسنی‌جان رحیمی شهروند سی‌سختی نیز مدیریت را در هر کاری تعیین‌کننده موفقیت‌ها دانست و افزود: مردم سی‌سخت تابع نظم و مقررات خاصی هستند و هنگامی که این مقررات در شهرداری پاس داشته شود و مسئولان شهرداری قانون‌گریز نباشند چنین موفقیت‌هایی کسب می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات شهردار جوان سی‌سخت، تاکید کرد: باید چنین مدیرانی در سطح استانی و کشوری بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.

*وجدان کاری شهردار موجب کسب رتبه‌های برتر شده است

زواره اسدی معاون فرماندار دنا هم گفت: قابل تقدیر است وقتی می‌بینیم شهرداری یک شهر 8 هزار نفری با درآمد کم این میزان خدمات‌رسانی مطلوب را انجام می‌دهد و بارها شهردار نمونه کشور انتخاب می‌شود.

وی تأکید کرد: چنین مسئولانی باید حمایت شوند و الگویی باشند برای سایر مدیران که علت اصلی موفقیت رهنما وجدان کاری و توان بالا در برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌ها است.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول