اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلوه‌های خدمت ماندگار ـ‌6

همت دولت در ساخت 100 هزار واحد مسکن مهر گیلان

خبرگزاری فارس: معاون عمران استاندار گیلان گفت: ساخت 100 هزار واحد مسکن مهر در گیلان از اقدام‌های ارزشمند دولت در استان است که در زمان‌بندی مشخص تحویل متقاضیان می‌شود.

همت دولت در ساخت 100 هزار واحد مسکن مهر گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت در پارک قدس این شهر، مسکن مهر را از جمله اقدام‌های مهم دولت نامید و اظهار کرد: با توجه به تسهیلات و شرایط خوبی که در نظر گرفته شده، طرح مسکن مهر آسان‌‌ترین راه برای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه است.

وی، با اشاره به اینکه هم‌اکنون 100 هزار واحد مسکن مهر گیلان در حال ساخت است، تصریح کرد: پروژه مسکن مهر با سرعت، دقت و صحت در زمان‌بندی‌های مشخص شده آماده تحویل به متقاضیان می‌شود.

معاون استاندار گیلان، تسریع در ساخت مسکن مهر را مهم خواند و افزود: با تلاش و همت تمام مدیران امیدواریم هر چه سریع‌تر این کار را به سرانجام برسانیم.

وی، تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر را مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: گازرسانی به سایت مسکن مهر رشت باید حداقل تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

اکبرزاده، احداث راه‌آهن گیلان را یکی دیگر دستاوردهای مهم دولت دانست و یادآور شد: تکمیل تمام خطوط مواصلاتی و ریلی استان از اهداف ما است تا بتوانیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملی، استانی و بین‌المللی برای تکمیل راه‌های هوایی، زمینی، دریایی و ریلی استان که از اولویت‌های گیلان است و می‌تواند خطوط مواصلاتی  ما را به کشورهای همسایه متصل کند بهره‌برداری کنیم.

وی، درباره آغاز عملیات ساخت 11 کیلومتر آزاد راه رشت‌-‌قزوین ابراز کرد: اسفند سال گذشته عملیات این پروژه با حضور رئیس جمهور آغاز شده و امیدواریم تا پایان دولت دهم بتوانیم آن را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول