اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف سرایان:

مشکل تأمین زمین مسکن مهر در آیسک حل شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان از حل مشکل تأمین زمین برای اجرای پروژه مسکن مهر در آیسک با تحویل زمین‌های وقفی به مسکن و شهرسازی خبر داد.

مشکل تأمین زمین مسکن مهر در آیسک حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه سرایان، حجت‌الاسلام محمدجواد طلایی با اشاره به واگذاری زمین‌های وقفی آیسک برای تأمین زمین مسکن مهر و انجام دیگر طرح‌های عملیاتی در این شهر به مسکن و شهرسازی اظهار داشت: تأمین زمین برای اجرای پروژه مسکن مهر آیسک از دغدغه‌های مهم مسئولان و مردم شهرستان بود که در جلسه‌های مختلف بررسی و در پایان با تحویل زمین‌های وقفی به مسکن و شهرسازی، مشکل تأمین زمین مسکن مهر و به دنبال آن اجرای پروژه‌های عمرانی برطرف شد.

وی گفت: متقاضیان مسکن مهر از طریق بنیاد مسکن برای اجاره زمین‌ها به اوقاف و امور خیریه معرفی خواهند شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان مساحت زمین‌های وقفی واگذار شده را 8 هزار و 439 مترمربع عنوان و اضافه کرد: در صورت نیاز به زمین بیشتر اداره اوقاف و امور خیریه آمادگی دارد موضوع را بررسی کند.

طلایی با اشاره به قوانین جدید اوقاف و امور خیریه در زمینه تملک زمین‌ها افزود: واگذاری زمین به متقاضیان در غالب قراردادهای مشارکتی قابل انجام است و بدون رعایت موضوع، واگذاری زمین غیرقانونی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همه متقاضیان مسکن مهر از طریق بنیاد مسکن برای اجاره زمین‌ها به اوقاف و امور خیریه معرفی خواهند شد، گفت: متقاضیان باید در زمینه تنظیم قرارداد اجاره اقدام کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان ادامه داد: پس از واگذاری و تحویل زمین توسط اوقاف و امور خیریه به مسکن و شهرسازی، ادامه کار بر عهده مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن است تا مشکل مسکن مهر در آیسک رفع شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول