اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی زرند خبر داد

خسارت باغداران زرند پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان زرند گفت: از 24 اردیبهشت‌ماه جاری خسارت باغداران زرند، راور و کوهبنان پرداخت می‌شود.

خسارت باغداران زرند پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، سید علی امیری بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی تغذیه باغ‌ها و مبارزه با آفات پسته با اشاره به تأیید شدن خسارت به بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: کشاورزان خسارت دیده‌ای که محصولات خود را بیمه کرده‌اند از روز یکشنبه 24 اردیبشهت‌ماه جاری به مدت یک هفته برای دریافت خسارت محصولات زراعی و باغی خود به بانک کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

وی افزود: کشاورزان برای تهیه سموم حتما از مراکز مجاز و معتبر سم مورد نیاز خود را با ارائه فاکتور تهیه کنند و برای سمپاشی باغ‌ها حتماً با کارشناسان ناظر گیاه‌پزشکی این مدیریت همکاری لازم را داشته باشند.

در این کارگاه آموزشی یک روزه که با حضور کارشناسان مؤسسه تحقیقات پسته کشور و شرکت بیش از 400 نفر از باغداران شهرستان‌های زرند‌، کوهبنان و راور‌ برگزار شد، شرکت‌کنندگان در مورد نحوه مبارزه با آفات بیماری‌های درختان پسته، تغذیه اصولی و متعادل آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول