اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌شمالی:

سفرهای دولت فرمول مدیریتی دنیا را شکافت

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: سفرهای دولت فرمول مدیریتی دنیا را شکافت و آن را تغییر داد.

سفرهای دولت فرمول مدیریتی دنیا را شکافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، احمدرضا عفتی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: سفرهای استانی هیئت دولت سبب دلگرمی بیشتر مردم و تقویت ارتباط بین ملت و دولتمردان شده است.

وی با تاکید بر اینکه سفرهای استانی رئیس جمهوری و دولت منشاء آثار و برکات بسیاری در کشور بوده است، تصریح کرد: این سفرهای دولت باعث آشنایی بیشتر مدیران با مسائل و مشکلات مردم شده و برای حل آن چاره‌اندیشی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: سفرهای استانی هیئت دولت به استان‌ها برای کشور برکات بسیاری داشته و برکات این سفرها در تاریخ انقلاب اسلامی قطعا ماندگار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به حضور رئیس جمهوری در سفرهای هیئت دولت به استان‌ها اظهار داشت: در این سفرها رئیس جمهوری و اعضای دولت با نیازها، مسایل و مشکلات مناطق مختلف کشور آشنا می‌شوند و بر این اساس تصمیم‌گیری بسیار آسان و منطقی‌تر خواهد بود.

عفتی اضافه کرد: اعضای هیئت دولت در سفرهای استانی از نزدیک نحوه اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرستان‌ها را بازدید و پیگیری کرده و مستقیم با مردم دیدار و گفت‌و‌گو می‌کنند.

وی سفرهای استانی را از ابتکارات دولت‌های نهم و دهم خواند و تصریح کرد: طی چند سال گذشته این سفرها سبب رشد و توسعه شهرها و مناطق مختلف کشور به‌ویژه مناطق کمتر توسعه‌یافته شده است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی طی سفرهای اول، دوم و سوم سفر رئیس جمهوری به این استان بسیاری از مشکلات مردم برطرف شده و در این مدت طرح‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش فارس نمایشگاه خدمت از روز گذشته در محل سالن ورزشی علیدخت بجنورد در فضایی به وسعت 1000 متر در 35 غرفه برپا شده و طی آن دستگاه‌های استان دستاوردهای سه سفر دولت به خراسان‌شمالی را در قالب نمودار، بنر، عکس و ... به نمایش گذاشته‌اند. 

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول