اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز:

سهم تولید گاز در سند چشم‌انداز 70 درصد است

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز گفت: بر اساس سند چشم‌انداز توسعه، سهم شرکت ملی گاز در سبد انرژی 70 درصد است.

سهم تولید گاز در سند چشم‌انداز 70 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدمهدی هادی‌زاده بعد از ظهر امروز در بیستمین گردهمایی مسئولان و هماهنگ‌کنندگان امور ایثارگران شرکت ملی گاز اظهار داشت: با تلاش‌هایی که از سوی کارکنان و کارشناسان شرکت ملی گاز صورت گرفته، سهم صادرات گاز در سبد چشم‌انداز توسعه افزون بر 10 درصد است.

هادی‌زاده خاطرنشان کرد: حدود 18 هزار نیروی رسمی شاغل در شرکت ملی گاز عضو جامعه ایثارگران هستند و با تلاش و کار مداوم در راستای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه حیات و دوام شرکت ملی گاز مدیون خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است، افزود: با درایت و همدلی میان کارکنان و کارشناسان شرکت ملی گاز، کمبود گاز در کشور مهار شده و شاهد صدور آن به دیگر کشورها هستیم.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز بیان داشت: هدف اصلی تشکیل امور ایثارگران شرکت ملی گاز، مقابله با بحران اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده که در این زمینه فعالیت‌های چشم‌گیری صورت گرفته است.

هادی‌زاده اضافه کرد: راه‌اندازی صندوق ایثارگران و پرداخت وام 60 میلیون ریالی، پرداخت حق و حقوق جانبازان، پاسخ به درخواست‌ها و مطالبات منطقی ایثارگران و انتقال آن به مسئولان ارشد از جمله فعالیت‌های امور ایثارگران این شرکت بوده است.

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: در راستای ارج نهادن به ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، سهم این شرکت در استخدام فرزندان جانباز از 50 درصد به 25 درصد جانبازی کاهش یافته است.

فرهاد بهروزی تصریح کرد: از دستاوردهای مهم سال گذشته شرکت ملی گاز، حضور پربرکت مقام معظم رهبری در عسلویه و پژوهشگاه صنعت نفت بود که در این مورد راهکارهای مناسبی برای بهبود و کیفیت این شرکت ارائه فرمودند.

وی از 17 هزار شهید، یک‌هزار و 212 آزاده و 10 هزار و 500 جانباز و 4 هزار و 500 جانباز بالای 25 درصد شرکت ملی گاز خبر داد و افزود: مقرر شد در راستای ارج نهادن به آزادگان، به ازای هر ماه آزادگی یک میلیون و 200 هزار تومان پاداش و هزینه صددرصدی درمان ایثارگران پرداخت شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول