اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران:

150 هزار ورزشکار مازندرانی بیمه ورزشی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران گفت: 150 هزار ورزشکار مازندرانی زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

150 هزار ورزشکار مازندرانی بیمه ورزشی دارند

علی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با تاکید بر اجرای درست بیمه ورزشی در سالن‌ها و هیئت‌ها اظهار داشت: روسای هیئت‌ها و مسئولان سالن‌های ورزشی از پذیرش ورزشکاران فاقد بیمه ورزشی خودداری کنند و زمینه‌ای ایجاد شود که ورزشکاران زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گیرند.

وی با اشاره به بیمه ورزشی 145 هزار ورزشکار مازندرانی در سال 90 تصریح کرد: در سال جاری بیش از 150 هزار ورزشکار مازندرانی زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران همچنین از صدور شناسنامه برای ورزشکاران ملی‌پوش خبر داد و بیان داشت: ورزشکاران مصدوم برای دریافت خدمات بهتر و استفاده بهینه از بیمه ورزشی بیمارستان‌های دولتی را به بیمارستان‌های خصوصی ترجیح دهند.

دهقان از افزایش بیمه‌شدگان بانوان ورزشکار خبر داد و خاطرنشان کرد: از مجموع 145 هزار ورزشکار بیمه شده 39 هزار و 705 ورزشکار زن بودند که دو درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت. 

وی با بیان اینکه سلامت ورزشکاران یکی از اولویت‌های اصلی رئیس هیئت ورزشی پزشکی استان است، عنوان کرد: سم‌پاشی و مه‌پاشی سالن‌های ورزشی در فصول مختلف سال به صورت رایگان انجام می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی با اشاره به سم‌پاشی 30 سالن ورزشی در سال 90 گفت: در صورت تمایل مدیران سالن‌های خصوصی، سم‌پاشی و مه‌پاشی در این سالن‌ها نیز انجام می‌شود.

وی در پایان از اعلام آمادگی هیئت پزشکی ورزشی استان برای ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران مازندران خبر داد و اذعان داشت: در صورت مکاتبه روسای هیئت‌های ورزشی با این هیئت آمبولانس و پزشک در اختیار تیم اعزامی قرار می‌گیرد.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول