اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تامین اجتماعی گیلان:

تامین اجتماعی گیلان 321 هزار بیمه‌شده اصلی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تامین اجتماعی گیلان تعداد بیمه‌شدگان اصلی زیر پوشش تامین اجتماعی استان را بیش از 321 هزار نفر تا پایان سال 90 عنوان کرد.

تامین اجتماعی گیلان 321 هزار بیمه‌شده اصلی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین شهدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت در محل پارک قدس این شهر، راه‌اندازی نخستین شعبه اقماری کشور در گیلان را از جمله فعالیت‌های مهم تامین اجتماعی استان در مدت فعالیت دولت نهم و دهم برشمرد.

وی اظهار کرد: واحدهای مذکور به 10 شعبه در ماسال، رستم‌آباد، رودبار، سنگر، لشت‌نشا، کوچصفهان، لیسار، منطقه آزاد، کلاچای و رحیم‌آباد افزایش یافته است.

این مسئول، راه‌اندازی نخستین کارگزاری رسمی کشور در گیلان و افزایش شمار این واحدها به چهار مورد با هدف اجرای اصل خصوصی‌سازی و در دسترس قرار گرفتن خدمات و تعهدات اقشار جامعه را از دیگر اقدام‌ها در حوزه تامین اجتماعی استان ذکر کرد.

وی با اشاره به افزایش کانون‌های بازنشستگی در سطح استان به تعداد 14 کانون، ابراز کرد: افزایش بانک‌های عامل برای دریافت مستمری و پرداخت حق بیمه با هدف امکان تسریع و دسترسی راحت‌تر و فراهم کردن فضای رقابتی به منظور جلب رضایت بیشتر برای شرکای اجتماعی از جمله اقدام‌های مهم تامین اجتماعی استان در مدت فعالیت دولت نهم و دهم بوده است.

شهدی‌نژاد درباره وضعیت بیمه‌شدگان تامین اجتماعی گیلان، اذعان کرد: تا پایان سال 90 تعداد بیش از 321 هزار نفر بیمه‌شده اصلی زیرپوشش تامین اجتماعی استان قرار گرفتند.

وی تعداد مستمری‌بگیران زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی استان را 76 هزار و 300 نفر و مقرری‌بگیران بیمه بیکاری را نیز 7 هزار و 13 نفر ذکر کرد.

سرپرست تامین اجتماعی گیلان میزان هزینه‌های تعهدات بلند مدت را حدود 480 میلیارد تومان برای انواع مستمری عنوان کرد و افزود: میزان هزینه‌های تعهدات کوتاه مدت نیز 104 میلیارد ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت فعالیت دولت نهم و دهم تا پایان سال 90 تعداد 652 هزار دفترچه‌های درمانی صادر و تمدید شده است.

ا‌نتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول