اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

پرداخت حق بیمه 3 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: طی سال گذشته حق بیمه 3 هزار و 341 خانوار از مجریان طرح‌های خودکفایی و زنان سرپرست خانوار پرداخت شده است.

پرداخت حق بیمه 3 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر نخعی اظهار داشت: ارزش ریالی این میزان حق بیمه بالغ بر 13 میلیارد و 640 میلیون ریال بوده که توسط این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: در این طرح سرپرستان خانوار علاوه بر اینکه از بیمه درمانی استفاده خواهند کرد از خدمات بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری‌بگیری و سایر مزایا نیز بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی همچنین به پوشش بیمه اجتماعی 3 هزار و 327 خانوار روستایی و عشایری از خدمات بیمه اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه در سطح استان، اجرای صحیح قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر سرمایه‌گذاری در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و پشتوانه اقتصادی برای این خانواده‌ها است.

*کمک 32 میلیون ریالی یک حامی به ایتام

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بیرجند نیز گفت: در راستای تداوم حمایت حامیان خیر و نیکوکار از ایتام تحت حمایت امداد، یکی از حامیان ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) مبلغ 32 میلیون ریال وجه نقد در اختیار کمیته امداد منطقه دو شهرستان بیرجند قرار داد.

محمد مهران‌پور افزود: مبالغ اهدایی برای خرید 40 سبد کالا شامل یک کیسه برنج، یک حلب پنج کیلویی روغن، یک بسته چای و یک کارتن قند در اختیار این نهاد قرار گرفته است.

*تجلیل از خیران کمیته امداد قاینات

فرماندار قاینات از برگزاری سومین همایش تجلیل از خیران کمیته امداد شهرستان قاینات خبر داد.

غلامعلی حبیبی‌منش اظهار داشت: خیران بزرگوار تلاشگران عرصه نیکوکاری هستند که همواره دعای خیر محرومان بدرقه راهشان خواهد بود.

وی گفت: خدمات بسیار خوبی توسط این نهاد مقدس انجام می‌شود و چه بسا دانش‌آموزانی که با حمایت کمیته امداد امروز مسئول اجرایی هستند و به این قشر خدمات ارائه می‌دهند.

فرماندار قاینات اضافه کرد: یکی از شعارهایی که در رأس نظام و انقلاب مورد تأکید مسئولان است رسیدگی به امور محرومان جامعه است.

حبیبی‌منش تصریح کرد: محرومان جامعه نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و در طول 33 سال گذشته اقدامات خوبی از سوی مسئولان نظام در راستای رسیدگی به امور محرومان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: کمیته امداد نیز به فراخور مسئولیت‌هایی که به این نهاد واگذار شده نقش مهمی در ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت در جامعه دارد.

فرماندار قاینات همچنین از کلنگ‌زنی احداث ساختمان اداری مدیریت کمیته امداد شهرستان قاینات خبر داد.

حبیبی‌منش ادامه داد: عملیات اجرایی این ساختمان با یک‌هزار و 300 متر زیربنا با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در جنب دانشگاه پیام‌نور به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول