اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

آب ‌شیرین‌کن و کارخانه یخ تمام اتوماتیک کنگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: آب ‌شیرین‌کن و کارخانه یخ تمام اتوماتیک کنگان افتتاح شد.

آب ‌شیرین‌کن و کارخانه یخ تمام اتوماتیک کنگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان امام جمعه کنگان ظهر امروز در آیین افتتاح فاز دوم آب شیرین‌کن و فاز اول کارخانه تمام اتوماتیک یخ نصر کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در سطح استان است که به ویژه در صنایع نفت و گاز جایگاهی بی‌نظیر دارد.

حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: طی چند سال گذشته طرح‌های مهم عمرانی و رفاهی برای مردم شهرستان اجرایی شده و امیدوار هستیم با توجه به روند رو به رشد جمعیت این شهرستان، مسئولان تلاش خود را بیشتر کنند.

امام جمعه کنگان با اشاره به شعار سال گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی قدمتی دیرینه در تاریخ کشور دارد و بزرگانی مانند آخوند خراسانی در گذشته بر این امر تاکید داشته‌اند.

محمودی یادآور شد: اگر دستورات حکیمانه رهبر معظم انقلاب از جمله شعار امسال عملی شود دیگر غرب جرأت تحریم را حتی در مخیله خود راه نخواهد داد.

فرماندار کنگان نیز گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولیدات داخلی از مهم‌ترین رویکردهای دولت نهم و دهم در سال‌های مسئولیت بوده است.

تیمور یزدان‌شناس افزود: واگذاری پروژه‌های مهم ملی از جمله چند فاز پالایشگاهی به پیمانکاران و سرمایه‌گذاران داخلی حکایت از اهتمام دولت به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی اضافه کرد: کنگان میزبان پروژه‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی است و باید امکانات رفاهی برای مردم فراهم شود.

فرماندار کنگان بیان کرد: با راه‌اندازی این دو طرح مهم در واقع شاهد اشتغال‌زایی جوانان و ارائه خدمات بهینه به مردم هستیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول