اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

راه‌اندازی نخستین شبکه اجتماعی کتاب‌محور در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی نخستین شبکه اجتماعی کتاب‌محور در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

راه‌اندازی نخستین شبکه اجتماعی کتاب‌محور در کهگیلویه و بویراحمد

نادر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از راه‌اندازی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای با هدف ارتقای سطح مطالعه مفید در استان خبر داد.

 حسینی با اشاره به مطالعه دیجیتالی این شبکه گفت: شبکه کتابخوانان حرفه‌ای نخستین شبکه اجتماعی کتاب‌محور در ایران به آدرس booki.ir است.

 این مسئول با اشاره به راه‌اندازی این سایت در استان همزمان با سراسر کشور افزود: هدف از این شبکه وجود فضایی مجازی جهت بحث و تبادل نظر در مورد علاقه کتابخوانان، نویسندگان، ناشرین و کلیه علاقه‌مندان عرصه کتاب و کتابخوانی است که کاربران آن متناسب با گروه سنی خود به امکانات مختلفی برای بحث و تبادل نظر به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

وی همچنین افزود: از نکات برجسته این شبکه برگزاری هر ماه 15 مسابقه کتابخوانی به صورت مکتوب و اینترنتی برای اعضا با جوایز ارزنده و امکان جستجوی منابع و کتب با بیش از 400 هزار عنوان می‌باشد.

حسینی با اشاره به دیگر قابلیت‌های این شبکه نظیر مطالعه، تورق و جستجو در متن کتاب‌های الکترونیک اظهار داشت: مشاوره آفلاین کتاب، گفت‌وگوی پیشرفته با دوستان و اطلاع از آدرس کتابخانه‌های عمومی محل سکونت از ویژگی‌های این شبکه است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول