اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تاکید کرد

ارتقای معنویت و بینش سیاسی کارکنان ناجا

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: معنویت و بینش سیاسی و اجتماعی کارکنان نیروی انتظامی تقویت شود.

ارتقای معنویت و بینش سیاسی کارکنان ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی که در تالار امام علی(ع) ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی موفق و خدمتگزار است و مقام معظم رهبری نیز بارها از نیروی انتظامی اعلام رضایت کرده است.

وی با اشاره به جنگ نرم تصریح کرد: شرایط امروز کشور یک شرایط ویژه و خاصی است و دشمنان از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده‌ می‌کنند.

این مسئول با اشاره به پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف، افزود: با پیشرفت علم و به وجود آمدن فضای مجازی وسیع و متنوع دشمنان سعی می‌کنند با استفاده از این ابزار ذهن و همه وجود ما را در اختیار خودشان قرار دهند.

بهرامی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماهیت نظام اسلامی دارای هویت اسلامی، استکبار ستیزی، ولایت‌مداری، حامی مظلوم، مردمی و جمهوریت دارد، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش برای ضربه‌زدن به باور و اعتقاد ملت ایران است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با جنگ نرم قصد ضربه‌زدن به نظام را دارند.

این مسئول ولایتمداری را شاخصه اصلی فعالیت نیروی انتظامی برشمرد و گفت: ولایت‌فقیه یک اصل عقلانی بوده و از عوامل استحکام نیروهای مسلح نیز ولایتمداری است.

بهرامی با بیان اینکه ما به عنوان نیروی انتظامی باید پایه‌های ایمان و قدرت بصیرت خود را ارتقا دهیم و خدمتگزار مردم باشیم، اظهار داشت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم بوده و خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به جنگ نرم دشمن، تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم به چیزی کمتر از گرفتن دین، فرهنگ، آداب و رسوم و اندیشه‌های ناب اسلامی مردم ما قانع نیست و همه وظیفه داریم با هوشیاری در مقابله با این جنگ نیز دشمن را ناکام بگذاریم.

بهرامی سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح را یادگار امام امت دانست و افزود: ما باید در ارتقای معنویت و بینش سیاسی و اجتماعی کارکنان خود کوشا باشیم و روحیه خدمتگزاری و دست‌گیری از مردم را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول