اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم مرودشت:

قیمت گندم نگرانی اصلی کشاورزان است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم مرودشت در مجلس نهم گفت: قیمت گندم نگرانی اصلی کشاورزان در این شهرستان است.

قیمت گندم نگرانی اصلی کشاورزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدمهدی برومندی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به ریاست حسین صادق عابدین استاندار فارس برگزار شد، اظهار داشت: قیمت گندم پیشنهادی دولت باعث ناراحتی و نگرانی کشاورزان این شهرستان شده است.

برومندی افزود: شهرستان مرودشت دارای سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بیشماری است و اصلی‌ترین سرمایه این شهرستان مردم مومن و تلاشگر و تولیدکننده هستند.

وی اضافه کرد: وجود جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار و قطب اصلی کشاورزی کشور و تحصیل 35 هزار دانشجو در این شهر و نزدیکی به مرکز استان باعث شده است که بتوانیم ادعا کنیم این شهرستان می‌تواند یک منطقه ویژه اقتصادی فعال در استان فارس شود.

منتخب مردم مرودشت ادامه داد: امیدواریم با مدیریت استاندار و برنامه‌ریزی مسئولان استانی شاهد رشد و شکوفایی فارس و به‌ویژه این شهرستان پرظرفیت باشیم.

برومندی خطاب به استاندار فارس بیان کرد: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های بالا، با مشکلات بی‌شماری رو به رو شده که نیازمند توجه ویژه تیم اجرایی این استان است.

وی ابراز داشت: ساماندهی کامل قبور مطهر شهدای این شهرستان، عدم وجود فرهنگ‌سرا، عدم وجود سالن اجتماعات بزرگ و درخور نام این شهرستان و وضعیت نامناسب کتابخانه‌های این شهر از جمله مشکلاتی هستند که نیازمند توجه و عنایت دولت است.

برومندی همچنین بیان داشت: این شهرستان دارای بیش از یک‌هزار کیلومتر راه‌های مواصلاتی بوده که بیش از 60 درصد آن نیازمند روکش آسفالت است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: اتمام ساختمان مصلی نماز جمعه از اولویت‌های مردم مومن و ولایت‌مدار این شهر است و چند سال از شروع آن می‌گذرد اما به علت کمبود بودجه به کندی پیش می‌رود.

اجرایی شدن ایستگاه راه آهن این شهرستان، مشکلات عدیده مخابرات و بیمارستان، عدم وجود دانشگاه دولتی و دانشگاه علوم پزشکی و نبود اردوگاه دانش‌آموزی در سطح ملی از دیگر مواردی بود که نماینده منتخب مردم مرودشت از استاندار فارس تقاضای توجه بیشتر به آنها را کرد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول