اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان:

دفاع از حریم ولایت افتخار پاسداران است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان گفت: ولایت‏مداری و دفاع از حریم ولایت از افتخارات پاسداران است.

دفاع از حریم ولایت افتخار پاسداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز نخستین جلسه شورای‌عالی بسیج پیشکسوتان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور رؤسای شورای پیشکسوتان نواحی و تعدادی از پیشکسوتان جهاد و شهادت در سپاه قائم آل محمد(عج) استان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، با بیان احادیث و روایات، نقش پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه در هشت سال دفاع مقدس را از افتخارات بی‏بدیل آنان برشمرد.

حجت‏الاسلام جعفر رعایتی گفت: ولایت‏مداری و دفاع از حریم ولایت از افتخارات پاسداران است.

هم‌چنین معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این جلسه گفت: مأموریت سازمان بسیج مستضعفین و نقش شوراهای اقشار در اجرای منویات مقام معظم رهبری بسیار با اهمیت است.

محمود عرب‏پور، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان استان سمنان نیز اظهار داشت: توجه و بازخوانی اهم وظایف شورای پیشکسوتان و بیان اهداف و مأموریت‏های این سازمان از مهم‏ترین دلایل تشکیل شورای‌عالی این قشر است.

وی افزود: نقش پیشکسوتان جهاد و شهادت در برنامه‏های راهیان‌نور، شجره طیبه صالحین و حلقه‏های مشاوره‏ای بسیار مهم و اساسی است.

در پایان جلسه با رأی مجمع عمومی "حسن ادب" به عنوان رئیس و "علی سعیدی" به عنوان نائب رئیس شورای‌عالی بسیج پیشکسوتان استان سمنان در سال 91 انتخاب شدند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول