اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

برگزاری 60 برنامه به مناسبت سوم خرداد در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل با بیان اینکه سوم خرداد نماد و نشانه‌ای از غلبه ملت غیرتمند ایران بر اهریمنان و شیاطین روزگار است، گفت: 60 برنامه در گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

برگزاری 60 برنامه به مناسبت سوم خرداد در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در جلسه هماهنگی مناسبت‌های ارزشی و ماندگار خردادماه در اردبیل اظهار داشت: سوم خرداد نماد مقاومت ملی، ایثار و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی است که با ولایتمداری، مردم‌محوری و تکیه بر ایمان و باورهای اسلامی پیروزی بزرگ و همیشه ماندگاری را در تاریخ سراسر وفاداری ملت انقلابی و مؤمن ایران شاهد و ناظر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سوم خردادماه امسال برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برپایی برنامه‌های جشن و سرور، تجلیل از فاتحان خرمشهر، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهیدان و ایثارگران از برنامه‌های اصلی این ایام است.

اکبری خاطرنشان کرد: به همین مناسبت برخی از پروژه‌های عمرانی در حوزه خدمات شهری، تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همچنین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، ارایه توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی و نظامی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این ایام است.

وی اضافه کرد: علاوه بر 60 برنامه در گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، نشست‌های محله‌محوری با حضور اقشار مختلف اجتماعی برگزار می‌شود.

 

این مسئول در ادامه سخنان خود به مناسبت 14 خرداد اشاره کرد و ادامه داد: در گرامیداشت سالروز ارتحال جانسوز امام راحل برنامه‌های بزرگداشتی در بخش‌های مختلف شهری و مناطق روستایی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل بیان کرد: از اول خردادماه ثبت‌نام زائران مرقد مطهر امام با ظرفیت 3 هزار زائر دلسوخته در پایگاه مقاومت بسیج ادارات، محلات، اصناف و تشکل‌های مردمی اقدام می‌شود.

اکبری با تاکید بر مشارکت تشکل‌های مردمی و هدایت برنامه‌های انقلابی در مناسبت‌های پیش رو گفت: احیای مناسبت‌های انقلابی و شعائر اسلامی در حقیقت پاسداشت ارزش‌های دینی و اعتقادی است.

وی ثبت‌نام، سازماندهی و اعزام زائران در قالب تشکل عظیم بسیج مردمی، طراحی و یا حمایت بخش‌های اجرایی، تولیدی و اقتصادی همه ما نیز در احیای شعائر اسلامی فعال بوده و به تکریم این مناسبت‌ها پایبند هستیم.

اکبری افزود: خردادماه در کشور ایران به ماه اتفاقات و حوادث مختلف مشهور است و ضرورت دارد مناسبت‌های این ایام با تبیین و روشنگری‌های خاص گرامی داشته شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول