اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاونی مسکن مهر شادگان خبر داد

وجود 308 واحد مسکن مهر فعال در شادگان

خبرگزاری فارس: رئیس تعاونی مسکن مهر شادگان از وجود 308 واحد مسکن مهر فعال و در حال آماده‌سازی در این شهرستان خبر داد.

وجود 308 واحد مسکن مهر فعال در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، هاشم بالدی صبح امروز در جلسه مسکن مهر که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انجام مراحل نازک‌کاری، سفیدکاری، نصب تأسیسات برق، آب، فاضلاب و گاز از جمله اقدامات در حال انجام در پروژه مسکن مهر این منطقه است.

وی با بیان اینکه در مجموع این منطقه دارای 308 واحد مسکن مهر فعال است، افزود: بر اساس جلسه‌ای که اخیراً با حضور مسئولان استان خوزستان در استانداری برگزار شد، مقرر شد که 200 واحد مسکن مهر این شهرستان در مهرماه سال جاری تحویل و مابقی آن در آبان‌ماه به اعضای تعاونی‌ها واگذار شود.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شادگان تصریح کرد: هم‌اکنون نیز در حال تأمین اعتبار برای ساخت محوطه‌سازی در سایت مسکن مهر شهرستان هستیم و در این زمینه شهرداری با تمام توان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این سایت عنوان کرد: آسفالت خیابان 30 متری متصل شده به سایت مسکن مهر شهرستان در حال انجام بوده و آسفالت بخش دیگری از سایت نیز تا اواخر این ماه به پایان می‌رسد.

بالدی با بیان برخی مشکلات پیش‌روی مسکن مهر این شهرستان تصریح کرد: نیروهایی که هم‌اکنون مشغول کار هستند توان اجرایی بالایی برای انجام کار ندارند لذا کار به کندی پیش می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: مشکل جابه‌جایی مصالح ساختمانی و دوری مسافت آن تا شادگان از دیگر مسائلی است که کندی روند پروژه مسکن مهر را در این شهرستان رقم زده است.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شادگان در پایان اظهار کرد: متقاضیان مسکن مهر شادگان نیز باید همکاری مطلوبی با مدیران پروژه مسکن مهر در زمینه پرداخت به‌ موقع سهم آورده خود داشته باشند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول