اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: واحدهای مسکن مهر در این استان بدون امکانات و خدمات شهری تحویل مردم نخواهد شد.

مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت طی سال‌های گذشته اجرای طرح مسکن مهر برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در زمینه تهیه مسکن است.

* عملکرد دولت در اجرای طرح مسکن مهر بی‌نظیر است

وی تصریح کرد: همان طور که مردم خود نیز درک کرده‌اند، دولت طرح‌های متعددی را در سراسر کشور اجرایی کرده و امروز شاهد تاثیرگذاری این طرح در جامعه هستیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز خاطر نشان کرد: آمار احداث مسکن مهر در کشور به صورتی است که در هیچ جای دنیا سابقه نداشته و دستاوردهای اجرای این طرح بی‌نظیر است.

* طرح مسکن مهر در البرز با جدیت پیگیری می‌شود

فرهادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای چندین پروژه بزرگ مسکن مهر در استان البرز عنوان کرد: در حال حاضر این طرح با جدیت توسط دستگاه‌های مسئول پی‌گیری شده و استانداری بر تمام آنها نظارت ویژه دارد.

وی در واکنش به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا برخی از واحدهای مسکن مهر فاقد امکانات و خدمات شهری مانند آب، برق و گاز هستند؟ گفت: تاکید ما این است که هیچ واحدی در طرح مسکن مهر بدون این امکانات تحویل مردم داده نشود.

استاندار البرز ادامه داد: دستورالعمل‌هایی هم که در این زمینه از سوی دولت ابلاغ و در استان البرز اجرا می‌شود نیز حاکی از آن است که واحدهای مسکن مهر نباید به صورت ناقص به مردم تحویل داده شود.

* حتی برای ساخت مسجد، مدرسه و بیمارستان هم تاکید کرده‌ایم

فرهادی خاطرنشان کرد: در بازدیدهایی که از پروژه‌های مسکن مهر در سراسر استان البرز به ویژه شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ داشتم، تاکید کردم که پروژه‌ها باید به صورتی طراحی شوند که در زمان تحویل به مردم دارای امکانات مطلوبی باشند.

وی افزود: در این زمینه حتی برای احداث مسجد، مدرسه، مراکز فرهنگی و درمانی نیز تاکید کرده‌ایم و نمی‌خواهیم واحدی به مردم ارائه شود که قابل سکونت نباشد.

استاندار البرز متذکر شد: البته ممکن است در برخی موارد مشکلات جزئی وجود داشته باشد که دستگاه‌های اجرایی موظف به رفع آنها در کم‌ترین زمان شده‌اند.

فرهادی در پایان اذعان داشت:‌ اتمام کامل پروژه‌های مسکن مهر دغدغه مردم ساکن این استان برای تهیه مسکن را به نحوی کاهش می‌دهد که دیگر شاهد دلال‌بازی در این حوزه نباشیم.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول