اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوچرخه‌سوار کرمانی تیم امید:

پیست دوچرخه‌سواری کرمان هنوز احداث نشده است

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سوار کرمانی تیم امید کشورمان گفت: 16 سال از زمان احداث پیست دوچرخه‌سواری کرمان گذشته و تا‌‌کنون اتفاقی برای تکمیل این مجموعه رخ نداده است.

پیست دوچرخه‌سواری کرمان هنوز احداث نشده است

‌سید‌سعید مسعود‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان ‌با ابراز رضایتمندی خود از برگزاری مرحله دوم اردوی تیم امید کشورمان در کرمان اظهار داشت: شرایط اردوی تیم بر اساس برنامه‌های کادر فنی در حال حرکت است.

وی افزود: برنامه‌های بدنسازی و قدرتی بسیار خوبی در این اردو برای دوچرخه‌سواران در نظر گرفته شد، امیدوارم با ادامه این شرایط و برگزاری اردوهای دیگر تیم ملی قدرتمندی را در مسابقات مختلف داشته باشیم.

مسعود‌پور با بیان اینکه از 10 سال گذشته دوچرخه‌سواری حرفه‌ای را آغاز کرده‌ام، گفت: کرمان به عنوان مهد دوچرخه‌سواری کشور از استعداد‌های بسیار زیادی در این رشته برخوردار است، اما استانی با این ظرفیت چه زمانی باید پیست استانداردی برای دوچرخه‌سواران بخش سرعت خود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه 16 سال از زمان احداث پیست دوچرخه‌سواری کرمان گذشته و تا‌کنون اتفاقی برای تکمیل این مجموعه رخ نداده است، تصریح کرد: اگر همت و عزم جدی مسئولان برای ساخت این پیست وجود داشت، طی 16 سال بیش از پنج پیست قابل احداث بود.

انتهای پیام/غ20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول