اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 84 دوچرخه‌سوار در تبریز؛

چک مرحله ششم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان را تصاحب کرد

خبرگزاری فارس: مرحله ششم و پایانی بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان را دوچرخه‌سوار جمهوری چک فتح و قهرمان شد.

چک مرحله ششم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان را تصاحب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پیش از ظهر امروز مرحله ششم و پایانی بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان، با حضور 84 رکابزن در شهر تبریز و در مسیر (اتوبان شهید کسایی- اتوبان پاسداران) به مسافت 76 کیلومتر و با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم "اکبر گوهرخانی" برگزار شد که  "وی تک هاچکی" از تیم "دوکلای" جمهوری چک توانست این مسافت را در زمان یک ساعت و 47 دقیقه و 39 ثانیه طی کرده و زودتر از همه دوچرخه‌سواران از خط پایان گذشته و فاتح این مرحله شود.

آلواین کانکوفسکی از تیم دوکلای جمهوری چک نیز با زمان یک ساعت و 47 دقیقه و 42 ثانیه فقط با سه ثانیه اختلاف مقام دوم را کسب کرد و حسین ناطقی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان مشابه نسبت به نفر دوم مقام سوم مرحله ششم و آخر بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان را کسب کرد.

بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان از 22 اردیبهشت‌ماه در شش مرحله و در مجموع مسافت 928 کیلومتر با شعار "پاک پیروز شو" برگزار شد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول