اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان شش مرحله برگزاری به مسافت 928 کیلومتر

رکابزنان برتر تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان، با کسب پیراهن‌های امتیازی، کوهستان و برترین آسیایی توسط رکابزنان کشورمان به اتمام رسید.

رکابزنان برتر تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان که از 22 اردیبهشت ماه‌جاری در شش مرحله و در مجموع مسافت 928 کیلومتر با شعار "پاک پیروز شو" به میزبانی سه استان ( آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل) با حضور 19 تیم داخلی و خارجی برگزار شد.

مرحله ششم و پایانی این دوره از تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان، با حضور 84 رکابزن امروز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه به میزبانی شهر تبریز و در مسیر (اتوبان شهید کسایی ـ اتوبان پاسداران) به مسافت 76 کیلومتر و با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم "اکبر گوهرخانی" برگزار شد در رده‌بندی انفرادی مجموع شش مرحله تور " خاویر رامیرز " از تیم"آندولسیای" اسپانیا با زمان 23 ساعت و 12 دقیقه و 41 ثانیه صاحب پیراهن طلایی شد، عباس سعیدی تنها از تیم دانشگاه آزاد با زمان 23 ساعت و 13 دقیقه و 24 ثانیه مقام دوم را به خود اختصاص داد و حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 23 ساعت و 13 دقیقه و 51 ثانیه مقام سوم را تصاحب کرد.

رده‌بندی امتیازی مجموع شش مرحله تور

حسین ناطقی از تیم پتروشیمی تبریز با 24 امتیاز صاحب پیراهن امتیازی شد، در این رده‌بندی "آلواین کانکوفسکی" از تیم " دوکلای " جمهوری چک با 22 امتیاز و "اسو کوکی " دیگر رکابزن تیم دوکلای چک با 11 امتیاز به ترتیب رده های اول تا سوم را به خود اختصاص داد.

رده‌بندی کوهستان مجموع شش مرحله تور 

امیر کلاهدوز از تیم پتروشیمی تبریز با 42 امتیاز تیم پیراهن کوهستان را به خود اختصاص داد، در این رده‌بندی حسین علیزاده از تیم پتروشیمی تبریز با 41 امتیاز و وحید غفاری از تیم دانشگاه آزاد با 40 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رده‌بندی برترین رکابزن آسیایی مجموع شش مرحله تور

عباس سعیدی تنها از تیم دانشگاه آزاد با زمان 23 ساعت و 13 دقیقه و 24 ثانیه پیراهن برترین رکابزن آسیایی را تصاحب کرد، حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 23 ساعت و 13 دقیقه و 51 ثانیه دوم و حسین علیزاده دیگر رکابزن تیم پتروشیمی تبریز با زمان 23 ساعت و 14 دقیقه و 56 ثانیه سوم شد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول